Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. júna 2012 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

Zákazníci Tesca nájdu slovenské výrobky ľahšie

BRATISLAVA 28. júna – Typické slovenské špeciality a domáce výrobky od lokálnych výrobcov nájdu zákazníci v regáloch predajní Tesco odteraz ľahšie. Reťazec od júna označuje potraviny od slovenských firiem výrazným štítkom Vyrobené na Slovensku. Novou kampaňou podpory slovenských dodávateľov chce Tesco vyjsť v ústrety zákazníkom, ktorí čoraz viac vyhľadávajú lokálne potraviny. „Chceme zákazníkom novým značením ukázať širokú ponuku slovenských výrobkov, ktoré Tesco ponúka. Zákazníci sa vďaka výraznému označeniu Vyrobené na Slovensku rýchlejšie zorientujú v ponuke potravín a môžu sa ľahšie rozhodnúť pri nakupovaní. Zároveň kúpou slovenských výrobkov podporujeme rast domácich firiem a zamestnanosť v slovenských regiónoch,“ uviedla Mette Maix, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.

Zákazníci si môžu kúpiť vyše 200 slovenských výrobkov označených terčíkom Vyrobené na Slovensku v predajniach Tesco do 12. júna 2012 so zľavou až 20 percent. „Plánujeme podporiť domáce výrobky aj ďalšími akciami počas roka,“ dodala Mette Maix.

Tesco aktuálne spolupracuje s vyše 800 domácimi dodávateľmi. Ich počet sa od roku 2003 zdvojnásobil a viac ako polovica z nich spolupracuje s Tescom vyše 5 rokov. „Plánujeme počet slovenských dodávateľov každoročne zvyšovať a tým aj pomáhať slovenskej ekonomike. Pripravili sme pre lokálne firmy rôzne systémy podpory, ako je napríklad Dodávateľská akadémia. Veríme, že s Tescom bude rásť čoraz viac slovenských firiem,“ povedal Michal Dyttert, člen Predstavenstva Tesca na Slovensku.

Dodávateľská akadémia je systém podpory a edukačných aktivít na budovanie dlhodobých partnerstiev s našimi domácimi dodávateľmi. Je určená pre existujúcich dodávateľov aj pre tých, ktorí majú záujem a potenciál začať spoluprácu s Tescom. „Pre nízke dotácie pre slovenský agrosektor domáci producenti potravín často nedokážu konkurovať výrobcom zo starých členských krajín EÚ. S existujúcimi dodávateľmi pracujeme na tom, aby dokázali rozširovať svoj výrobný program a kapacity. Chceme, aby sa prostredníctvom Tesca stali exportérmi aj do iných krajín v Európe a zlepšili tak obchodnú bilanciu slovenskej ekonomiky,“ dodal Gabriel Točka, manažér Dodávateľskej akadémie Tesco na Slovensku. Podľa neho vďaka aktivitám Dodávateľskej akadémie ôsmim novým regionálnym dodávateľom tradičných čerstvých potravín dodávky do Tesca prekonali hranicu 100-tisíc eur. Workshopov Tesco Dodávateľskej akadémie sa od jej vzniku v auguste 2011 zúčastnilo vyše sto slovenských firiem.

Podpora slovenských dodávateľov v Tescu:
• Tesco domáce výrobky od júna označuje výrazným štítkom Vyrobené na Slovensku, aby sa zákazníci mohli lepšie zorientovať v ponuke výrobkov od slovenských firiem
• Tesco pripravuje na slovenské výrobky špeciálne akcie
• V súčasnosti Tesco spolupracuje s vyše 800 domácimi dodávateľmi, tento počet sa od roku 2003 zdvojnásobil a viac ako polovica z nich spolupracuje s Tescom vyše 5 rokov
• Dlhodobou stratégiou spoločnosti Tesco je podporovať domácich producentov
• V roku 2003 Tesco vytvorilo na svojej slovenskej centrále oddelenie nákupu pre čerstvé potraviny

Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 123 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 24 expresov, 58 hypermarketov, z toho 7 Extra, 36 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Nákupy v dm odložte tento týždeň na Giving Friday Black Friday: AAA AUTO má zľavy na skoro 1 200 áut, zákazníci ušetria 900-tisíc eur

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.