Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. mája 2015 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

Zákazníci očakávajú služby na mieru. Sú slovenské firmy pripravené?

BRATISLAVA 28. mája – Zákazníci na Slovensku sú v dnešnej digitálnej ére čoraz náročnejší a od firiem očakávajú pružnejšiu reakciu a personalizovanú ponuku služieb. Inšpiráciu, ako môžu technológie pomôcť skvalitniť služby zákazníkom a zvýšiť tak konkurencieschopnosť firiem, priniesla vyše 200 slovenským biznismenom a IT odborníkom konferencia DATALAN IT FORUM 2015, ktorá sa konala 21. mája v Bratislave.

Najväčší záujem hostí vyvolala ukážka technológie Complex Event Processing, ktorú naživo predviedol Stano Levársky z DATALANu. Firmám umožňuje získavať a okamžite vyhodnocovať informácie o zákazníkoch a rýchlo reagovať na ich požiadavky.

„Zákaznícke služby na mieru sú „must have“ budúcnosti. Primárnym cieľom firiem nemá byť zbieranie zákazníckych dát, ale ich adresné využitie v praxi,“ doplnil Martin Morávek z DATALANu, ktorý na konferencii ilustroval, ako dobre využité zákaznícke dáta pomáhajú zlepšiť reakcie zákazníkov a majú zásadný vplyv na predaj.

Jeho slová potvrdil aj prieskum, do ktorého sa okrem účastníkov konferencie zapojilo takmer 1300 návštevníkov portálu živé.sk. Takmer polovica opýtaných by privítala zo strany firiem ponuky na mieru aj za cenu, že by si o nich firma viedla viac údajov. Spätná väzba účastníkov konferencie tiež ukázala, že až 92% z nich jednoznačne preferuje personalizovanú ponuku pred tradičnou reklamnou komunikáciou, a tomu je potrebné prispôsobiť aj firemné procesy.

Veľký záujem vyvolal aj diskusný workshop s exkluzívnym hosťom konferencie, ktorým bol Sean Dromgoole z britskej spoločnosti Some Research. Sean sa zameral na trendy v prístupe k zákazníkom vo svete a na praktických príkladoch prezradil najčastejšie chyby firiem v zákazníckej analytike. Sean sa 15 rokov venuje prieskumu a analýze produktov z pohľadu zákazníka, spolupracoval na strategických prieskumoch pre vyše 200 produktov, ako aj vývoji hier na moderné mobilné platformy a medzi jeho klientov patria napr. spoločnosti BBC, Sony, Nintendo, či Sega.

Desiatky zaujímavých biznis nápadov, ukážky najnovších technológií, interaktívne diskusie a prieskumy, to všetko bolo obsahom konferencie DATALAN IT FORUM 2015. Spíkri sa však na témy pozreli nielen z pohľadu technológií, ale zamerali sa aj na praktické problémy, ktoré vznikajú pri implementácii technológií do života firiem. Ako uviedol Richard Sládek z DATALANu: „V ére rastúceho množstva dát a možností kontaktu so zákazníkom je čoraz väčšou výzvou promptná reakcia firmy na trh a spolupráca jednotlivých oddelení. Technológie nedokážu zázraky, výrazne však zjednodušia exekutívu v predaji a ušetria cenný čas“. Richard účastníkom konferencie na príklade ukázal, ako jednoducho a efektívne riadiť viaceré kampane pre rôzne skupiny zákazníkov.

Vysokú úroveň konferencie potvrdila aj účasť viceprezidenta spoločnosti Samsung pre vzdelávanie. Andrew Ko ocenil schopnosti slovenských expertov zaviesť nové technológie do života. Príjemným spestrením konferencie boli biznis príbehy úspešných slovenských startupov – ProfitUp, eDocu a UAVONIC, a to, že majú ľudia z biznisu nielen nadšenie pre inovácie, ale aj zmysel humor, dokázali pozitívne reakcie na netradičný bonus – standup Jána Gorduliča.

Status originálneho podujatia potvrdila konferencia aj netradičnou personalizáciou účastníkov priamo v praxi, keď bol každému ponúknutý jeho obľúbený kávový nápoj na základe elektronickej registrácie. Len pre zaujímavosť, v slovenskej IT komunite jednoznačne vedie espresso.

Kompletné informácie a fotogalériu z konferencie nájdete na www.datalanitforum.sk
Hlavnými partnermi konferencie DATALAN IT FORUM 2015 boli spoločnosti CISCO, HP, IBM a SAMSUNG.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.