Začal sa šiesty ročník súťaže Henkel Innovation Challenge
BRATISLAVA 12. októbra – Spoločnosť Henkel vyhlasuje už šiesty ročník súťaže s názvom „Henkel Inno-vation Challenge“, do ktorej sú pozvaní študenti z 25 krajín sveta. Ich úlohou je navrhnúť buď inovatívny výrobok založený na myšlienke trvalej udržateľnosti alebo technológiu pre nový výrobok firmy Henkel, ktorý by zodpovedal vízii a požiadavkám spotrebiteľov v roku 2050. Záujemcovia z radov študentov sa môžu do „Henkel Innovation Challenge“ prihlásiť do 12. decembra 2012 na stránke www.henkelchallenge.com.
Začiatok nového školského roka prináša študentom okrem iného aj výzvu v podobe súťaže dvojíc o najinovatívnejšie nápady v jednej z troch oblastí podnikania spoločnosti Henkel: Le-pidlá Technológie, Beuaty Care alebo Pracie a čistiace prostriedky. Tento ročník sa od pred-chádzajúcich líši aj v tom, že nápady musia byť v súlade so stratégiou firmy Henkel, ktorá je založená na trvalej udržateľnosti s mottom „Vytvor viac, spotrebuj menej“. Študenti by mali zvážiť celý rad hodnôt, ktorých sa bude ich výrobok či technológia v snahe o pokrok týkať – od výberu surovín, cez udržateľnú výrobu a distribúciu, až po použitie a likvidáciu.
Súťaž sa tento rok prvýkrát uskutoční mimo Európy. Konkrétne v Číne, domovskej krajine minuloročných víťazov, ktorá je symbolom rastúceho významu novovznikajúcich trhov.
V „Henkel Innovation Challenge” sa nájdu študenti všetkých odborov vrátane ekonomiky, inžinierstva či prírodných vied. O prvé miesto v súťaži budú bojovať mladí ľudia z celého sve-ta, vrátane tímov z 12 európskych krajín, 9 krajín Ázie a Tichomoria, 4 latinskoamerických krajín a krajín Severnej Ameriky.
Po ukončení registrácie budú vybraní študenti z každej zo súťažiacich krajín pracovať na svojich projektoch s podporou manažérov firmy Henkel. Svoje projekty potom predstavia v národných alebo regionálnych semifinálových kolách vo februári 2013. Víťazný tím z každého semifinále dostane šancu bojovať v medzinárodnom finále, ktoré sa uskutoční 18. – 20. marca 2013 v Šanghaji. Tri víťazné tímy sa stretnú s Kasperem Rorstedom, predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel, ktorý im zároveň odovzdá ceny: tím na prvom mieste získa cestu okolo sveta v hodnote 10 000 eur, tímy na druhom a treťom mieste budú od-menené finančnou sumou 4 000 eur a 2 000 eur.
Vynaliezaví študenti získajú okrem vzrušujúcich zážitkov zo samotného bádania a veľkej zá-bavy aj možnosť vyskúšať si nápady v praxi a nadviazať cenné kontakty s firmou Henkel hneď na začiatku ich kariéry. Počas trvania súťaže budú po boku najlepších tímov stáť skú-sení manažéri firmy Henkel, ktorí im budú priebežne pomáhať a radiť. Henkel spravidla zos-táva v kontakte s mnohými účastníkmi aj po ukončení súťaže. Mnohí z talentovaných účast-níkov minulých ročníkov sa napokon vo firme aj zamestnali.
Potenciálni účastníci môžu získať lepšiu predstavu o súťaži, ak navštívia webovú stránku www.henkelchallenge.com, prípadne špeciálnu stránku pre fanúšikov súťaže na Facebooku www.facebook.com/henkelchallenge, ktorá má už vyše 11 000 fanúšikov. Záujemcovia tam nájdu aj videonahrávky z finálových kôl predchádzajúcich ročníkov súťaže.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax