Zábavné show aj nedeľné magazíny TV JOJ dosiahli svoje rekordy
BRATISLAVA 13. novembra – V 45. týždni bola televízia JOJ opäť lídrom trhu v prime time v CS 12+ s priemerným 9,6 % ratingom a 21,2 % share. Najvyššiu sledovanosť mala zhodne v pondelok, štvrtok aj v nedeľu, konkrétne 10,4 % rating v rámci univerzálneho publika. Najsledovanejším programom týždňa v CS 12+ boli tradične Noviny TV JOJ, ktoré včera dosiahli vynikajúcu 14,1 % sledovanosť a 27,4 % podiel na trhu. Najlepšie počasie si v nedeľu vyslúžilo 13,2 % rating a 25,3 % share, Krimi boli v uplynulý týždeň takisto mimoriadne úspešné a včera zaznamenali až 12,9 % sledovanosť a 25,7 % trhový podiel.
Z nespravodajských relácií z ponuky všetkých slovenských televízií boli v rámci univerzálneho publika opäť najúspešnejšie programy televízie JOJ.
Na prvých dvoch miestach sa umiestnilo Inkognito – štvrtkové s 11,2 % Rtg a 24,5 % Shr, pondelkové s 11,1 % Rtg a 24,9 % Shr. Tretia v rebríčku TOP programov bola utorková show Nikto nie je dokonalý (11,0 % Rtg a 25,2 % Shr v CS 12+), ktorá navyše v obchodnej cieľovej skupine dosiahla svoju najlepšiu sledovanosť tejto jesene (7,8 % Rtg a 23,7 % Shr). V stredu boli Naši lídrom trhu v čase svojho vysielania v obchodnej cieľovke (6,7 % Rtg a 18,4 % Shr) a premiéra druhej série kriminálky Za sklom prilákala najmä mužskú časť publika (v CS 45-54 až so 7,7 % sledovanosťou). Štvrtkové Silné reči zaznamenali skvelý výkon v CS 12-54 s 3,7 % ratingom a až 25,3 % podielom na trhu.
Vynikajúci úspech dosiahli nedeľné magazíny na JOJke, ktoré boli včera lídrami slovenského trhu v čase svojho vysielania v CS 12-54 aj CS 12+.
Nové bývanie zaznamenalo najlepšiu sledovanosť za posledných päť rokov v komerčnej aj univerzálnej cieľovke (10,9 % Rtg a 24,0 % Shr v CS 12+).
Na chalupe malo u mladších divákov historicky najlepší rating od začiatku vysielania (7,0 % Rtg a 21,0 % Shr) a druhý najlepší rating celkovo (8,4 % Rtg a 20,8 % Shr). Nová záhrada si včera takisto vyslúžila svoju najlepšiu sledovanosť od štartu relácie v oboch cieľovkách (5,3 % Rtg a 14,9 % Shr v CS 12+).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group