Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
7. novembra 2012 PR správyZdravie od PRservis.skSITA Diskusia()

Výsledky potvrdili, že ľudia chcú mať naďalej možnosť výberu

BRATISLAVA 7. novembra – Celkový počet vyše 187 tisíc občanov, ktorí sa rozhodli k 1.1.2013 zmeniť zdravotnú poisťovňu potvrdil skutočnosť, že ľudia chcú naďalej zachovať pluralitný systém. Výsledky zároveň potvrdili, že Union zdravotná poisťovňa je v tomto roku jedinou poisťovňou, ktorá zaznamenala nárast poistného kmeňa, a to 29 883

„Výsledky prepoisťovacieho obdobia jasne potvrdili, že ľudia na Slovensku jednoznačne vnímajú rozdiel v kvalite starostlivosti a chcú mať aj naďalej možnosť výberu zdravotnej poisťovne. Štatistiky navyše potvrdili, že napriek vytvorenej neistote zo strany ministerstva zdravotníctva a vlády SR celkový počet ľudí v súkromných poisťovniach opäť narástol. Vyše 1,8 milióna občanov Slovenska poslalo ministerstvu a vláde SR jednoznačný signál, že dôverujú pluralitnému systému a chcú byť poistení v súkromnej zdravotnej poisťovni,“ komentoval výsledky Roman Podolák, generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Union zdravotnej poisťovne.

„Mimoriadne nás teší, že Union zdravotná poisťovňa (Union ZP) je jediná zdravotná poisťovňa, ktorá v tomto roku dokázala zvýšiť počet svojich poistencov. Union ZP tak pokračuje aj v siedmom roku svojej existencie v raste, a to napriek nátlaku v podobe avizovaného zlučovania poisťovní a chystaného vytvorenia jedinej štátnej zdravotnej poisťovne. Náš výsledok ukázal, že ľudia oceňujú na Union zdravotnej poisťovni podporu zdravotnej prevencie, včasnú a bezpečnú zdravotnú starostlivosť a kvalitné služby pre pacientov,“ dodal R. Podolák.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Nórsky recept na úspech: ako participácia mení budúcnosť komunít

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.