Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
26. júna 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Všetko čo mám rád a NOVINY TV JOJ lídrami trhu

BRATISLAVA 26. júna – Televízia JOJ bola v piatok 23. júna 2017 jednotkou v prime time v CS 12+ (rtg 8,2 %, shr 24,3 %) a tiež v nedeľu 25. júna 2017 (rtg 8,0 %, shr 19,8 %). V nedeľu televízia JOJ zvíťazila s celodennou sledovanosťou 2,7 % a podielom 15,0 %.

V piatok 23. júna 2017 odvysielala televízia JOJ v premiére zábavnú šou Všetko čo mám rád, ktorú si nenechalo ujsť 460-tisíc divákov starších ako 12 rokov. So svojou sledovanosťou 9,8 % a podielom 25,8 % bola najsledovanejším programom dňa (CS 12+). Šou zaujala najmä ženy vo veku 45 – 54 rokov (rtg 12,6 %, shr 26,5 %), ale aj divákov z Nitrianskeho (rtg 11,6 %, shr 27,3 %), Banskobystrického (rtg 10,2 %, shr 25,8 %) a Prešovského kraja (rtg 10,8 %, shr 30,0 %).
Najsledovanejším spravodajským programom piatka sa stalo Najlepšie počasie v CS 12+ (rtg 9,8 %, shr 28,4 %).

Nedeľa 25. júna 2017 patrila vynikajúcim výsledkom podvečerných magazínov a spravodajstva. NOVINY TV JOJ sa so svojou sledovanosťou 12,5 % a podielom 31,1 % stali najsledovanejším programom dňa v CS 12+. Spolu si hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ pozrelo 584-tisíc divákov. Informácie z domova a zo sveta najviac zaujali ženy vo veku 45 – 54 rokov (rtg 16,6 %, shr 37,0 %), ale aj divákov v Banskobystrickom (rtg 17,0 %, shr 40,1 %) a Trnavskom kraji (rtg 15,5 %, shr 33,9 %).

Druhým najsledovanejším nedeľným programom bolo Najlepšie počasie so sledovanosťou 11,7 % a podielom 27,3% v univerzálnej cieľovej skupine. Predpoveď počasia zaznamenala rekordnú sledovanosť v cieľovej skupine žien vo veku 45 – 54 (rtg 17,2 %, shr 33,7 %) a v Banskobystrickom kraji (rtg 16,3 %, shr 36,9%).

Prvou voľbou divákov bola aj spravodajská relácia KRIMI (rtg 10, %, shr 28,7 %), ktorú si spolu pozrelo 470-tisíc divákov a v čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu v CS 12+. Reportáže divácky obľúbenej relácie sledovali najmä ženy vo veku 45 – 54 rokov (rtg 13,4 %, shr 32,6 %) a tiež diváci v Trnavskom kraji (rtg 13,0 %, shr 30,6 %).

Úspechy nedeľného spravodajstva uzatvára Šport, ktorý bol so svojou sledovanosťou 9,6 % a podielom 22,6 % lídrom v CS 12+. Informácie zo športu zaznamenali vynikajúce výsledky v cieľovej skupine žien vo veku 45 – 54 (rtg 15,4 %, shr 30,1 %), nenechali si ich ujsť ani diváci z Banskobystrického kraja (rtg 14,2 %, shr 32,2 %).

V nedeľu sa darilo aj magazínom. Jednotkou vo svojom vysielacom čase boli v univerzálnej cieľovej skupine Nová záhrada (rtg 3,2 %, shr 14,3 %), Na chalupe (rtg 4,3 %, shr 18,1%) a tiež Nové bývanie (rtg 6,1 %, shr 22,1 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote Jesenná ITAPA 2024: Slovensko pod lupou. Kľúčové výzvy a riešenia pre budúcnosť Slovenska

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.