Všetko čo mám rád a NOVINY TV JOJ lídrami trhu
BRATISLAVA 26. júna – Televízia JOJ bola v piatok 23. júna 2017 jednotkou v prime time v CS 12+ (rtg 8,2 %, shr 24,3 %) a tiež v nedeľu 25. júna 2017 (rtg 8,0 %, shr 19,8 %). V nedeľu televízia JOJ zvíťazila s celodennou sledovanosťou 2,7 % a podielom 15,0 %.
V piatok 23. júna 2017 odvysielala televízia JOJ v premiére zábavnú šou Všetko čo mám rád, ktorú si nenechalo ujsť 460-tisíc divákov starších ako 12 rokov. So svojou sledovanosťou 9,8 % a podielom 25,8 % bola najsledovanejším programom dňa (CS 12+). Šou zaujala najmä ženy vo veku 45 – 54 rokov (rtg 12,6 %, shr 26,5 %), ale aj divákov z Nitrianskeho (rtg 11,6 %, shr 27,3 %), Banskobystrického (rtg 10,2 %, shr 25,8 %) a Prešovského kraja (rtg 10,8 %, shr 30,0 %).
Najsledovanejším spravodajským programom piatka sa stalo Najlepšie počasie v CS 12+ (rtg 9,8 %, shr 28,4 %).
Nedeľa 25. júna 2017 patrila vynikajúcim výsledkom podvečerných magazínov a spravodajstva. NOVINY TV JOJ sa so svojou sledovanosťou 12,5 % a podielom 31,1 % stali najsledovanejším programom dňa v CS 12+. Spolu si hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ pozrelo 584-tisíc divákov. Informácie z domova a zo sveta najviac zaujali ženy vo veku 45 – 54 rokov (rtg 16,6 %, shr 37,0 %), ale aj divákov v Banskobystrickom (rtg 17,0 %, shr 40,1 %) a Trnavskom kraji (rtg 15,5 %, shr 33,9 %).
Druhým najsledovanejším nedeľným programom bolo Najlepšie počasie so sledovanosťou 11,7 % a podielom 27,3% v univerzálnej cieľovej skupine. Predpoveď počasia zaznamenala rekordnú sledovanosť v cieľovej skupine žien vo veku 45 – 54 (rtg 17,2 %, shr 33,7 %) a v Banskobystrickom kraji (rtg 16,3 %, shr 36,9%).
Prvou voľbou divákov bola aj spravodajská relácia KRIMI (rtg 10, %, shr 28,7 %), ktorú si spolu pozrelo 470-tisíc divákov a v čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu v CS 12+. Reportáže divácky obľúbenej relácie sledovali najmä ženy vo veku 45 – 54 rokov (rtg 13,4 %, shr 32,6 %) a tiež diváci v Trnavskom kraji (rtg 13,0 %, shr 30,6 %).
Úspechy nedeľného spravodajstva uzatvára Šport, ktorý bol so svojou sledovanosťou 9,6 % a podielom 22,6 % lídrom v CS 12+. Informácie zo športu zaznamenali vynikajúce výsledky v cieľovej skupine žien vo veku 45 – 54 (rtg 15,4 %, shr 30,1 %), nenechali si ich ujsť ani diváci z Banskobystrického kraja (rtg 14,2 %, shr 32,2 %).
V nedeľu sa darilo aj magazínom. Jednotkou vo svojom vysielacom čase boli v univerzálnej cieľovej skupine Nová záhrada (rtg 3,2 %, shr 14,3 %), Na chalupe (rtg 4,3 %, shr 18,1%) a tiež Nové bývanie (rtg 6,1 %, shr 22,1 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group