V siedmom nebi sa stalo TOP programom týždňa s celkovo najväčším počtom divákov
BRATISLAVA 27. novembra – JOJ Group bola v 47. týždni lídrom trhu v prime time, keď v CS 12+ dosiahla priemerný share 28,3 % a rating 12,7 %. Skupina televízií JOJ zaznamenala najvyšší výkon včera (26. 11.) s 31,7 % podielom a 16,0 % sledovanosťou v rámci univerzálneho publika.
Rebríček TOP programov týždňa s najväčším počtom divákov starších ako 12 rokov vedie na prvých troch priečkach opäť jednoznačne televízia JOJ. Najsledovanejšou reláciou trhu sa stalo nedeľné V siedmom nebi, ktoré dosiahlo priemerný zásah až 1 074 000 divákov (AvRch v CS 12+) s vynikajúcim, až 15,6 % ratingom a 32,0 % share. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali až 17,9 % sledovanosť a 28,5 % podiel na trhu.
Na druhom a treťom mieste sa v celkovom počte divákov umiestnili včerajšie Najlepšie počasie (14,4 % Rtg a 27,7 % Shr) a v rovnaký deň odvysielané
Noviny TV JOJ (14,2 % Rtg a 28,6 % Shr).
JOJke sa darilo počas celého týždňa, jej programy v prime time boli lídrami trhu v čase svojho vysielania v CS 12+ každý večer – pondelkové i štvrtkové Inkognito (zhodne 11,1 % Rtg), utorková show Nikto nie je dokonalý (8,9 % Rtg), seriál Naši v stredu (7,8 % Rtg), aj piatková show Všetko čo mám rád (8,6 % Rtg). Akčný film týždňa Creed v sobotu na JOJke vyhral svojím výkonom pozornosť mladších divákov v CS 12-54 (5,3 % Rtg a 16,9 % Shr).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group