TV JOJ: TV JOJ líder v prime time
BRATISLAVA 12. februára – Nový týždeň začala TV JOJ opäť ako líder na trhu v prime time. Tradične sa darilo seriálu Panelák, ktorý bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa a rekordnú sledovanosť dosiahla šou Bučkovci – slnko, seno, dedina. Stanica PLUS bola v pondelok treťou najsledovanejšou televíziou na Slovensku.
Seriál Panelák v pondelok potvrdil, že je naďalej dlhodobo najsledovanejším slovenským seriálom na televíznych obrazovkách. Včera dosiahol nadpriemerný rating 12,7% a podiel 32,5% a stal sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa. TV JOJ bola výraznou jednotkou na trhu aj s nasledujúcou šou Bučkovci – slnko, seno, dedina, ktorá dosiahla doteraz najvyšší rating 10% i podiel 36,1%. Konkurencia so svojou premiérovou ponukou o zámene manželiek a extrémnych premenách výrazne zaostala. Jednotkou na trhu bola TV JOJ aj počas šou Experti (podiel 26,4%). V pondelok sa darilo aj popoludňajšiemu kvízu Páli vám to, ktorý bol jednotkou na trhu s podielom takmer 25%, nárast sledovanosti zaznamenala aj podvečerná Súdna sieň.
Treťou najsledovanejšou stanicou na trhu bola v pondelok PLUSka – a to celodenne i v prime time. Najviac sa darilo pôvodnému dennému seriálu Deň a Noc s podielom 6,8% (takmer 20%-ný podiel u mladých diváčok 12-19) a kriminálkam CSI New York a CSI Las Vegas (5,6% a 8,2%). Trojkou na trhu boli aj Biele goliere (7,7%) a šou Skutočné paničky z Beverly Hills (7,8%).
Televízie JOJ a PLUS včera spolu dosiahli podiel 30,3% celodenne a 34,5% v prime time. TV JOJ bola lídrom na trhu v hlavnom vysielacom čase.
Jozef Gogola, vedúci PR TV JOJ
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ig;mt