Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
14. mája 2014 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Tržby spoločnosti BSH vlani po prvýkrát prekročili 10 miliárd eur

BRATISLAVA 14. mája – Podľa predbežných zverejnených výsledkov zvýšila spoločnosť BSH Bosch und Siemens Hausgeäte GmbH (BSH) celkové tržby za rok 2013 o viac ako sedem percent na 10, 5 miliardy eur. Rekordnú výšku tržieb ovplyvnil až dvojciferný rast na čínskom trhu a v USA spolu s úspešným posilnením vedúceho postavenia v Európe. Vďaka týmto výsledkom si BSH upevnila tretie miesto medzi svetovými výrobcami domácich spotrebičov. Napriek nákladom, ktoré vznikli v súvislosti s dobrovoľným bezpečnostným opatrením k umývačkám riadu, dosiahol zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) 500 miliónov eur. Z tejto silnej pozície sa spoločnosť kľúčovo zameria na dlhodobý rast zisku a bude výrazne investovať do inovatívnych produktov a celosvetového zavedenia stratégie založenej na viacerých značkách.

„S konsolidovanými tržbami viac ako 10 miliárd eur sme dosiahli významný míľnik v histórii spoločnosti a sme pripravení na ďalšie výborné vyhliadky, na budúci medzinárodný rast,“ uviedol generálny riaditeľ BSH Dr. Karsten Ottenberg. V roku 2013 pokračovala intenzívna činnosť v oblasti výskumu a vývoja, ktorá predstavovala viac ako tri percentá tržieb, a počet zamestnancov narástol zhruba na 50-tisíc. K dlhodobej likvidite spoločnosti prispela aj emisia dlhopisov v eurách v celkovom objeme viac ako 500 miliónov eur. “Máme za sebou mimoriadne úspešný rok a v tomto úspechu chceme pokračovať. Chceme ďalej posilniť postavenie na svetovom trhu a rastom zisku trh ďalej prekonať,“ konštatoval Ottenberg.

Generálny riaditeľ BSH uviedol, že firma si bude musieť určiť výzvy, ktoré ju na jednotlivých medzinárodných trhoch s domácimi spotrebičmi čakajú, a na ich dosiahnutie dôsledne využívať príležitosti v regiónoch. V ďalších rokoch sa bude spoločnosť sústreďovať na udržanie rastu svojho zisku prostredníctvom stratégie zameranej na rôznorodosť potrieb spotrebiteľov. Bude klásť dôraz na rozširovanie regionálnych kompetencií, ako aj na investície do inovácií produktového portfólia a značiek. Ottenberg dodal: „Stratégiu máme postavenú na tom, čo nám upevnilo postavenie a pomohlo vyniknúť: na svetovo uznávaných značkách, skúsenostiach a odborných znalostiach našich ľudí a preverených technologických procesoch.“ Súčasné technológie v oblasti domácich spotrebičov plánuje spoločnosť BSH v budúcnosti kombinovať s digitálnymi funkciami a dizajnom.

Digitalizácia a regionalizácia – klúč k úspechu

„Správanie spotrebiteľov sa mení a dochádza tiež k posunu na regionálnych rastových trhoch. Stále dôležitejšiu úlohu v celom tomto procese hrá vplyv digitalizácie na produkty a systém hodnôt,“ dodal Ottenberg. „Tomuto vývoju prispôsobíme aj svoju ponuku a budeme trvalo využívať a aktívne sa spolupodieľať na zmenách na trhu. V komplexnom nastavení firmy – od vývoja produktov cez marketing a servis – zintenzívňujeme zameranie na potreby spotrebiteľov, aby sme ponúkli také riešenia, ktoré naplnia všetky očakávania.“ Generálny riaditeľ BSH tiež podotkol, že kľúčom k budúcemu úspechu bude aj regionalizácia.

Na základe svojej stabilnej finančnej situácie chce spoločnosť BSH ďalej investovať stovky miliónov do výskumu a vývoja, rozširovania regionálneho pôsobenia a jednotlivých značiek. Okrem Európy a Číny sa zameria na Severnú Ameriku, Turecko, Rusko, Blízky východ, Afriku a tiež na trhy v ázijsko-pacifickom regióne, hlavne na Indiu a juhovýchodnú Áziu. Konečné výsledky za účtovný rok 2013 budú zverejnené koncom mája 2014 spoločne s výročnou správou.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

DKV Mobility rozširuje spoluprácu s českou sieťou ČEPRO. Dopravcovia môžu tankovať na ďalších 75 staniciach Fpt Slovakia má ambíciu zdvojnásobiť počet svojich zamestnancov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.