TOP programy týždňa odvysielala TV JOJ
BRATISLAVA 25. septembra – JOJ Group zaznamenala ako trhová jednotka v prime time v 38. týždni v priemere 12,0 % sledovanosť a 27,8 % podiel na trhu, pričom najvyšší rating v hlavnom vysielacom čase dosiahla vo štvrtok (21.9.) a v nedeľu (24.9.) – zhodne až 13,1 % sledovanosť – a v pondelok (18.9.) mala najlepší share 30,9 % (CS 12+).
TOP programom univerzálneho publika bolo Najlepšie počasie, ktoré včera zaznamenalo až 14,7 % sledovanosť a 29,2 % podiel na trhu. Najlepší priemerný zásah dosiahli nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré si nenechalo ujsť až 907-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) s 12,8 % ratingom a 26,7 % share (CS 12+).
Z nespravodajských relácií TV JOJ boli v uplynulý týždeň v CS 12+ najúspešnejšie zábavné show – Inkognito si v pondelok vyslúžilo 10,9 % a vo štvrtok 10,8 % sledovanosť. Piatková show Všetko čo mám rád zaznamenala svoj rekordný rating v komerčnej cieľovej skupine s 8,5 % sledovanosťou a u starších dosiahla druhý najlepší, až 10,4 % rating. Najpočetnejšou skupinou boli diváčky vo veku 45 až 54 rokov s vysoko nadpriemernou, až 14,8 % sledovanosťou. Po Všetko čo mám rád si diváci pozreli aj špeciál tejto show s kultovým hosťom Anderom z Košíc, ktorý bol so svojou premiérou takisto lídrom trhu v čase svojho vysielania (v CS 12+ aj CS 12-54). Ženy v CS 45-54 zaznamenali až 13,4 % rating.
Úspešný bol tiež nedeľný kinohit na JOJke – akčné sci-fi Jurský svet uprednostnili diváci v komerčnej cieľovej skupine pred konkurenciou (10,8 % Rtg), najviac film zaujal mužov v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktorí zaznamenali až 15,2 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group