Tím pekárov Tesca predstaví zákazníkom nové receptúry
Bratislava, 6.3.2017 – Vysoká kvalita vstupných produktov, vyššia hmotnosť, lepšia chuť, inovácie a sledovanie trendov, dostupnosť a prijateľná cena. Na to kladie dôraz tím pekárov v predajniach Tesca, ktorý má jasnú víziu – stať sa lídrom na trhu v kvalite a ponuke vo výrobe pečiva a chleba na Slovensku. Tesco sa v rámci svojich vlastných pekární vracia k pôvodným receptúram, v ktorých dominujú maslové a kváskové produkty. Pôvodným receptúram tím Tesco pekárov prispôsobil aj aktuálnu ponuku pekárenských výrobkov.
Nároky zákazníkov stúpajú
Spoločnosť Tesco na Slovensku ročne predá vyše 280 miliónov kusov pekárenských výrobkov a 2,3 milióna cukrárenských výrobkov. Aj to je dôvod, prečo spoločnosť zrealizovala medzi zákazníkmi vlastný prieskum o tom, podľa čoho si vyberajú pekárenské výrobky a aké výrobky uprednostňujú.
Výsledky prieskumu potvrdzuje aj Pavol Halasz, manažér nákupu pekárenských výrobkov spoločnosti Tesco pre strednú Európu: „Kvalita vstupného produktu je mimoriadne dôležitá pre konečný výsledok. Pečivo musí aj skvele chutiť, nielen dobre vyzerať. Dosiahnuť sa to dá len s kvalitnými vstupnými surovinami – múkou, maslom, mliekom.“ Tesco, ktoré ako jeden z mála reťazcov na trhu prevádzkuje aj vlastné pekárne, s tímom majstrov pekárov neustále inovuje produkty a posúva hranicu kvality vyššie aj prísnymi kontrolami. Cieľom reťazca je stať sa lídrom na trhu v ponuke pekárenských výrobkov.
Vieme, čo naši zákazníci chcú
Podľa spotrebiteľského prieskumu naprieč krajinami strednej Európy zákazníci radi nakupujú výrobky, ktoré sú čerstvé – pri pečive ich o tom presviedča fakt, že sa na pulty dostávajú ešte teplé. Tesco vo vlastných pekárňach v zázemí obchodov pečie priamo okolo 50 druhov výrobkov.
Prieskum tiež ukázal, že prírodné a plnohodnotné suroviny nie sú jediným kľúčovým aspektom, rozhoduje aj to, ako dlho vydrží pečivo čerstvé. Aj preto pečivo s receptúrou bez mlieka čaká inovácia – bude sa pripravovať z kváskového cesta, aby bolo mäkšie a vydržalo dlhšie čerstvé.
Tesco v nadchádzajúcej sezóne rozšíri aj ponuku maslového pečiva – napríklad pribudnú croissanty s 20 % podielom masla. Podľa novej receptúry pečie Tesco už aj obľúbené šišky, donuty, mazance a vianočky. V šiškách nájdu zákazníci viac plnky, ako boli zvyknutí, bez zmenenej ceny, čokoládové rolky zase po novom obsahujú dvojnásobok čokolády. Tesco aktuálne ponúka aj nové druhy pečiva s prísadami ako goji, alebo chia semienka či rôzne alternatívy pečiva pre zákazníkov s intoleranciou na niektoré potravinové zložky.
Pre fanúšikov Tesco Finest
Tesco rozšírilo ponuku svojej prémiovej privátnej značky Tesco Finest o nové druhy muffinov s jahodami, rebarborou či zázvorom. V čokoládových muffinoch si zákazníci pochutia na troch druhoch čokolády. Fanúšikovia značky Finest nájdu v ponuke aj kváskové chleby Dinkel Wachauer – svetlý, olivový a rustic – pripravované z dlho zrejúceho cesta. Dokáže totiž absorbovať viac vody, jeho štruktúra je nadýchanejšia a chlieb je lepšie stráviteľný. Chleby