Tesco Potraviny domov využívajú zákazníci na veľké nákupy
BRATISLAVA 7. decembra – Vyše 20-tisíc litrov mlieka, 60-tisíc litrov nealko nápojov či 20-tisíc kíl zeleniny a ovocia si zákazníci kúpili prostredníctvom novej služby Tesco Potraviny domov od jej spustenia. Od 3. októbra tohto roku si môžu aj zákazníci Tesca v Bratislave a okolí pohodlne vytvoriť nákupný zoznam cez webstránku http://www.itesco.sk/potravinydomov. Nákup im potom vo zvolenom čase privezú špeciálne vyškolení vodiči až k dverám bytu. Cez službu Tesco Potraviny domov si tovar objednáva už vyše 10 000 zákazníkov. Na základe záujmu zákazníkov Tesco zaviedlo niekoľko sadzieb za službu, a to už od 2,49 do 3,99 podľa vybraného času dodania.
„O službu Tesco Potraviny domov je čoraz väčší záujem, len za mesiac sme rozviezli vyše 300-tisíc výrobkov. Zákazníkom pomáha služba Potraviny domov riešiť najmä veľké rodinné nákupy. Kupujú veľké balenia mlieka, minerálok, múky a cukru, ale aj vína či prášky na pranie. Najväčší nápor objednávok očakávame niekoľko týždňov pred Vianocami, keď sa ľudia budú tradične zásobovať a pripravovať na vianočné hodovanie a pečenie. Veríme, že služba Tesco Potraviny domov zákazníkom pomôže lepšie zvládnuť každoročný predvianočný stres,“ povedala Katarína Tokárová, manažérka projektu Tesco Potraviny domov na Slovensku. Zákazník si môže vybrať čas, kedy mu tovar privezieme, a to 7 dní v týždni od 8.00 do 22.00 hod. Dovoz tovaru si môže objednať už na nasledujúci deň alebo až do 3 týždňov. Spoločnosť Tesco plánuje v decembri doplniť k 19-tisíc položkám služby Potraviny domov aj vybrané hračky či vianočné darčeky, ktoré zákazníkom uľahčia predvianočné nákupy.
Ako služba funguje?
Zákazník si po jednoduchej registrácii na webstránke http://www.itesco.sk/potravinydomov spraví nákupný zoznam a vyberie si z ponúkaných voľných termínov dodania. Špeciálne vyškolený vodič mu nákup prinesie až k dverám bytu. K samotnej kúpe dochádza až pri prebratí nákupu zákazníkom, ktorý zaplatí za tovar ceny, ktoré sú aktuálne platné v hypermarkete v deň dodania. Nová služba je momentálne k dispozícii v Bratislave a okolí. Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov úhrady: platbu kartou cez internet alebo kartou pri dverách po prevzatí tovaru. Každý z pracovníkov rozvážajúcich tovar má k dispozícii prenosný platobný terminál.
Platba hotovosťou nie je možná. V prípade platby kartou cez internet dôjde k strhnutiu sumy po prevzatí nákupu zákazníkom a potvrdení nákupu pracovníkom rozvozu po jeho návrate do obchodu. Zákazník tak vždy platí iba za tovar, ktorý skutočne odobral. Pri vyskladnení tovaru sa zákazníkovi na určitý čas na karte zablokuje suma rovnajúca sa výške predpokladaného nákupu. Suma z karty však bude reálne strhnutá až po doručení a po tom, ako tovar preberie. Majitelia vernostnej karty Clubcard o svoje body neprídu, stačí, ak pri registrácii uvedú aj číslo svojej karty Clubcard.
V čom je výhoda služby Tesco Potraviny domov
• Široký sortiment (okolo 19-tisíc výrobkov) – chladené potraviny, mrazené potraviny, trvanlivé potraviny, drogéria, vybraný priemyselný tovar
• Dovoz až k dverám zákazníka aj v obytných domoch bez výťahu a bez obmedzenia hmotnosti
• Ceny tovarov ako v hypermarkete v deň dodania nákupu vrátane akcií
• Dovoz v čase, ktorý zákazníkovi vyhovuje: 7 dní v týždni, 2-hodinové časy rozvozu medzi 8.00 a 22.00 h
• Možnosť objednať si službu už na nasledujúci deň alebo až do 3 týždňov
• Kontrolovaná teplota pri rozvoze tovaru
• Platba kartou alebo cez internet, pričom finančné prostriedky sú odrátané z účtu zákazníka až po doručení tovaru
Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 132 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 26 expresov, 62 hypermarketov, z toho 8 Extra, 39 supermarketov a 18 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 700 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax