Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
9. decembra 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Tesco mobile prekročil hranicu 100 000 zákazníkov

BRATISLAVA 9. decembra – Tesco mobile oslavuje svoje štvrté narodeniny oznámením dosiahnutia dôležitého medzníka v podobe 100-tisíc aktívnych zákazníkov. Tento úspech potvrdzuje jeho rastový potenciál v slovenskom telekomunikačnom sektore a zvyšujúci sa záujem zákazníkov o služby, ktoré im prinášajú výbornú hodnotu za peniaze.

James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile, je najnovším napredovaním potešený: „Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie. Ak sú zároveň členmi najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Club-card –, získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Navyše si medzi sebou volajú úplne zadarmo. To všetko z nás robí viac ako dobrú alternatívu k iným operátorom. Už 100-tisíc ľudí sa pre nás rozhodlo, tešíme sa na mnoho ďalších, ktorí objavia našu SIM kartu v nasledujúcom roku.“

Tesco mobile pôsobí na slovenskom trhu od 2. decembra 2009, keď zákazníkom priniesol volania a SMS do všetkých sieti v SR za 10 centov. V čase, keď zákazníci predplatených služieb konkurencie platili za minútu hovoru aj viac ako 46 centov, priniesla táto ponuka na trh skutočne svieži vietor.

Ceny volaní a SMS do všetkých sietí v SR neboli v prípade Tesco mobile nikdy upravené smerom nahor. Práve naopak, v júni 2011 došlo k zníženiu ceny volaní na čísla Tesco mobile na 1 cent (z pôvodných 10 centov) a k zlacneniu ceny SMS do všetkých sietí v SR o polovicu, na 5 centov.

V nastolenom trende zlepšovania ponuky a prinášania ešte väčšej hodnoty zákazníkom za nezmenené, resp. nižšie ceny pokračoval operátor aj v apríli 2013, odkedy si členovia Clubcard s Tesco mobile SIM kartou medzi sebou volajú úplne zadarmo. Každé ich dobitie je pritom odmenené zdvojnásobením dobíjaného kredi-tu.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Chcete pomôcť tieto Vianoce? Zapojte sa do najväčšej potravinovej zbierky Tesca a pomôžte ľuďom v núdzi prežiť krajšie sviatky

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.