Televízia JOJ lídrom v prime time
BRATISLAVA 5. decembra – Televízia JOJ zaznamenala úspešný týždeň, lídrom v celotýždňovom hlavnom vysielacom čase sa stala so sledovanosťou 7,2 % a podielom 21,1 %. JOJ Group i TV JOJ viedli na slovenskom televíznom trhu v piatok aj v nedeľu vďaka úspešným spravodajským reláciám a premiére rodinnej relácie V siedmom nebi.
Najsledovanejším programom dňa sa v piatok 2. decembra stali Noviny TV JOJ. Hlavnú spravodajskú reláciu TV JOJ si spolu pozrelo 303-tisíc divákov (rtg 9,4 %, shr 29,0 %). Svoje prvenstvo z uplynulých dní potvrdilo aj Najlepšie počasie so sledovanosťou 8,1 % a podielom 23,0 %. Jednotkou vo svojom vysielacom čase bola aj obľúbená kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú sledovalo 146-tisíc divákov (rtg 4,5%, shr 18,0
V sobotu 3. decembra odvysielala televízia JOJ charitatívny projekt Srdce pre deti so sledovanosťou 4,5 % a podielom 13,7 %. Program vyhral u väčšiny cieľových skupín, zaujal najmä ženy v cieľovej skupine 12+ (rtg 8,2%, shr 19,4 %) a divákov v Košiciach (rtg 7,0 %, shr 29,3 %). Počas galavečera sa vyzbieralo 315 220 EUR.
Úspešná bola aj nedeľa na JOJke. Trhovým lídrom sa v nedeľu 4. decembra opäť stala hlavná spravodajská relácia TV JOJ. Noviny TV JOJ si pozrelo spolu 309-tisíc divákov (rtg 9,6 %, shr 25,5 %). Aktuálne udalosti zaujali najmä divákov v obciach do 2-tisíc obyvateľov (rtg 16,1 %, shr 34,3 %), mladých mužov vo veku 25-34 rokov (rtg 10,4%, shr 39,0 %), ale aj divákov v Žilinskom kraji (rtg 13,0 %, shr 33,0 %). Nedeľné Noviny TV JOJ sa zároveň stali najsledovanejším programom 48. týždňa v univerzálnej cieľovej skupine (rtg 14,2%, shr 29,6 %).
Premiéra novej série rodinnej relácie V siedmom nebi zaznamenala v nedeľu vynikajúcu sledovanosť 9,4 % a podiel 26,6 %. S počtom divákov 301-tisíc sa stala jednotkou na trhu. Príbehy zaujali ženy vo veku 35-44 (rtg 13,4 %, shr 29,5 %) a tiež ženy vo veku 45-54 (rtg 18,6%, shr 31,2 %). V siedmom nebi si pozreli najmä diváci v Žilinskom kraji (rtg 12,1 %, shr 35,6 %) a v Prešovskom kraji (rtg 12,0 %, shr 33,7 %). Obľúbená relácia V siedmom nebi sa zároveň stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou 48. týždňa v univerzálnej cieľovej skupine (rtg 13,7%, shr 31,4 %).
V nedeľu sa darilo aj obľúbenému formátu Nové bývanie, ktoré sa so sledovanosťou 6,7 % a podielom 21,2 % stalo jednotkou vo svojom vysielacom čase.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr