Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. februára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

TA3: V predvolebnom období potvrdzuje svoje miesto na mediálnom trhu

BRATISLAVA 11. februára (SITA) – Televízia TA3 sa aj v predvolebnom období zaujíma o aktuálne kauzy a prináša všetky dôležité informácie, čím k svojim obrazovkám priťahuje stále viac divákov.
V stredu si TA3 pozrelo 1 milión 62 tisíc divákov. Televízia dosiahla denný share (12+ a hostia) 3,2%.
Mimoriadnu sledovanosť TA3 priniesla TB Igora Matoviča (OĽaNO), ktorá bola jednotkou na trhu (rating 86 tis., share 13,9%, share VŠ vzdelaní 21,8%, share manažéri s VŠ vzdelaním 40,8%).
Výbornú sledovanosť zaznamenala aj relácia Téma dňa, ktorú videlo 318 tisíc divákov (rating 105 tis., share 4,7% a share manažéri s VŠ vzdelaním 8,3%).
TB Igora Matoviča (OĽaNO) bola v stredu aj najčítanejším a najpozeranejším článkom na webe TA3.

+ Poznámka: Uvedené čísla pochádzajú z elektronického merania televízií formou peoplemetrov (zdroj: PMT/TNS.sk)

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

SLOVAKIA TRAVEL: Predstavujeme Košice a Dolný Zemplín Nerovnosť v odmeňovaní mužov a žien je na Slovensku problém, ktorý nesmieme zamiesť pod koberec

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.