TA3: V predvolebnom období potvrdzuje svoje miesto na mediálnom trhu
BRATISLAVA 11. februára (SITA) – Televízia TA3 sa aj v predvolebnom období zaujíma o aktuálne kauzy a prináša všetky dôležité informácie, čím k svojim obrazovkám priťahuje stále viac divákov.
V stredu si TA3 pozrelo 1 milión 62 tisíc divákov. Televízia dosiahla denný share (12+ a hostia) 3,2%.
Mimoriadnu sledovanosť TA3 priniesla TB Igora Matoviča (OĽaNO), ktorá bola jednotkou na trhu (rating 86 tis., share 13,9%, share VŠ vzdelaní 21,8%, share manažéri s VŠ vzdelaním 40,8%).
Výbornú sledovanosť zaznamenala aj relácia Téma dňa, ktorú videlo 318 tisíc divákov (rating 105 tis., share 4,7% a share manažéri s VŠ vzdelaním 8,3%).
TB Igora Matoviča (OĽaNO) bola v stredu aj najčítanejším a najpozeranejším článkom na webe TA3.
+ Poznámka: Uvedené čísla pochádzajú z elektronického merania televízií formou peoplemetrov (zdroj: PMT/TNS.sk)
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr