Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. septembra 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Ste spokojní s komunikáciou spoločností na Slovensku?

BRATISLAVA 15. septembra 2017 – Dnes bolo spustené hlasovanie, v ktorom verejnosť rozhodne o spoločnosti, s ktorou má najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie.

Hlasovanie verejnosti v projekte Hermes Komunikátor roka 2017 prebieha na web stránke www.cenyhermes.sk od dnes do 15. októbra 2017. Spoločnosti, za ktoré môžu Slováci hlasovať sú rozdelené do piatich kategórií: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily. „Víťaznú spoločnosť vyhodnotíme v rámci každej kategórie samostatne, a za všetky kategórie spolu ako absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2017,“ uviedla Mgr. Tina Gvušč z agentúry 2lovebrands, ktorá anketu organizuje.

Dajte hlas inštitúcii, s ktorou máte najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie a vyhrajte víkendový pobyt pre dve osoby v hoteli Grand Matej**** v Banskej Štiavnici, víkendový pobyt pre 2 osoby v penzióne Vesna v Novom Smokovci, smartfón Lenovo alebo smart hodinky Asus VivoWatch, ktoré do súťaže venovala spol. Asbis.

Okrem hlasovania verejnosti rozhodne o najlepšie komunikujúcej inštitúcii aj výsledok kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, a to v kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.

„V súčasnosti MEDIAN SK finišuje so zberom odpovedí respondentov z kontinuálneho prieskumu (zbierané počas deviatich mesiacoch tohto roka), získané dáta spracúva a už onedlho aj vyhodnotí. Je možné, že výsledky reprezentatívneho prieskumu sa budú od verejného hlasovania líšiť, či skutočne a prípadne ako veľmi, sa dozvieme už čoskoro.“ – dodal obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, Mgr. Josef Fišer.

Spoločnosti sa môžu do súťaže zapojiť aj prihlásením komunikačného projektu a získať ocenenie Cena agentúry 2017 v niektorej z kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia. Prihlásiť projekt je možné najneskôr do 31. októbra 2017.

Výsledky súťaže vyhlási organizátor 9. novembra 2017 na slávnostnom odovzdávaní ocenení v Bratislave.

***

O PROJEKTEHERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Viac info na www.cenyhermes.sk.

Odbornými garantmi projektu sú Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Mgr. Josef Fišer, obchodný a marketingový riaditeľ, MEDIAN SK, s.r.o.

K téme

Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.