Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
23. mája 2013 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Spoločnosť SHP Bohemia získala ocenenie Voľba spotrebiteľov

BRATISLAVA 23. mája – Každý rok vychádzajú na trh novinky výrobkov najrôznejšieho druhu. Ako však má spotrebiteľ vedieť, ktoré z novo uvedených produktov budú mať skutočne inovatívny význam? V rozhodovaní zavážia názory a skúsenosti iných. Okrem hodnotných postrehov a odporúčaní od známych, koncový užívateľ rád prijíma aj iné, objektívne hodnotenia viacerých zákazníkov. V Čechách sa už 13. rok každoročne koná Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. Na Slovensku prebieha druhý ročník tejto súťaže, ktorá je jedinou svojho druhu u nás, kde o výsledku rozhodujú samotní spotrebitelia.

Spotrebitelia v Českej republike vyberali počas roka 2012 zo 115. výrobkov a výrobkových radov v rekordných 38. súťažných kategóriách. Do súťaže mohli byť prihlásené nové alebo inovatívne produkty z oblasti rýchloobrátkového tovaru od všetkých výrobcov a distribútorov, s výnimkou tabakových výrobkov. Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013 v kategórii Papierový program získala spoločnosť SHP Bohemia (obchodná firma akciovej spoločnosti SHP Harmanec) za toaletný papier Harmony rady SOFT. Toto prestížne ocenenie v danej kategórií získala spoločnosť už po štvrtý krát. Toaletné papiere Harmony SOFT sú novinkou v portfóliu, predstavujú kvalitný, jemný a pevný 3 vrstvový toaletný papier, určený pre náročných spotrebiteľov. Na trhu sú dostupné tri varianty, odlíšené farbou obalu, parfumáciou papiera a spotrebiteľ si svoje preferencie nájde vyznačené na obale.

Ing. Ladislav Faith, marketingový riaditeľ SHP Group hodnotí výsledky programu: „Uvedené ocenenie skutočne odzrkadľuje spokojnosť zákazníkov a ich vlastnú spotrebiteľskú skúsenosť. Sme hrdí na to, že naše produkty spĺňajú náročné kritériá zákazníkov na očakávanú kvalitu, pevnosť papiera a jemnosť zároveň. Skupina SHP dlhodobo investuje do inovácií už samotnej výroby a vývoja produktov práve s týmto cieľom – uspokojovaním zákazníka budovať pevnú, lojálnu spotrebiteľskú základňu. Ocenenie má pre nás význam aj z pohľadu dosiahnutia popredných priečok kvality slovenského výrobku na zahraničnom trhu, o čo sa neustále snažíme aj v iných európskych krajinách.“

Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky výskumu agentúry STEM/MARK. Zber údajov prebehol na reprezentatívnej vzorke štyroch tisíc respondentov a výsledný index bol vypočítaný na základe celkového dojmu, príťažlivosť obalu a skúseností s výrobkom v danej kategórii. Ocenení výrobcovia majú po dobu jedného roka možnosť využívať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013 pri propagácii víťazných produktov, a to nielen na obaloch, ale aj v marketingových kampaniach. Ďalšiu podporu pripravujú organizátori v podobe mediálnej kampane celého programu. Najväčším ocenením pre výhercov tak bude ich zvýraznenie priamo v predajniach.

V Českej republike je logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka stále viac využívané ocenenými spoločnosťami a stáva sa populárnejším. Vzhľadom k tomu sa rozhodlo aj o rozšírení programu na Slovensko, kde sa koná už 2. ročník súťaže. Výsledky prestížneho ocenenia sa očakávajú v júni tohto roka. Spoločnosť SHP Harmanec sa ako súčasť SHP Group tento rok uchádza o umiestnenie v rebríčku noviniek na Slovensku po prvý krát.

SHP Bohemia je predajca hygienických papierenských výrobkov na českom trhu, so sídlom v Prahe. Je súčasťou skupiny SHP Group (Slovak Hygienic Paper Group), ktorá združuje skupinu výrobných a obchodných spoločností z oblasti celulózo-papierenského priemyslu. Skupina patrí do prvej trojky najvýznamnejších producentov hygienických papierov v strednej a východnej Európe.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

K téme

Nórsky recept na úspech: ako participácia mení budúcnosť komunít Komunitný cestovný ruch: Inovatívna cesta k udržateľnému regionálnemu rozvoju

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.