Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. augusta 2015 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Sme tu pre Vás už pätnásť rokov

BRATISLAVA 13. augusta – Svoj prvý obchodný dom na Slovensku otvorila spoločnosť Kaufland v roku 2000 v meste Poprad. Za pätnásť rokov svojho pôsobenia sa stala jednou z najväčších obchodných spoločností na Slovensku s 57 predajňami a s celkovou plochou viac ako 170 000 m2, v ktorých zamestnáva vyše päťtisícpäťsto ľudí. V roku 2003 položili základný pilier logistiky a vybudovali distribučné centrum v Ilave, ktoré má 146 brán a viac ako 50 000 m2 skladovej plochy. V tom istom roku začala v Bratislave fungovať aj slovenská centrála.

Výhodnosť nákupu je atribút, ktorý sa pre Slovákov spája najmä s Kauflandom, rovnako ako čerstvosť a kvalita tovaru. Možnosť nakúpiť čerstvé mäso z pultu poskytuje Kaufland v súčasnosti v sedemnástich predajniach na Slovensku. Obslužné pulty s čerstvými rybami a morským plodmi sú dostupné v šiestich obchodných domoch. Práve za túto modernú formu umiestnenia produktu získal Kaufland v roku 2011 ocenenie Múza Merkúra.

Od roku 2013 je Kaufland partnerom projektu Na veku záleží, v rámci ktorého vyškolil svojich zamestnancov, aby nepredávali tabakové výrobky neplnoletým. V roku 2015 sa stal Kaufland nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award a zaradil sa tak do skupiny značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a dynamické vylepšovanie brand image.

Svoju zodpovednosť na vytváraní a kultivácii podnikateľského prostredia na Slovensku potvrdil Kaufland v roku 2014 zakladajúcim členstvom v Slovenskej aliancii moderného obchodu a členstvom v združení Business Leaders Forum. Predajom výrobkov pod svojou privátnou značkou K-Classic podporuje kvalitných domácich výrobcov a kampaňou Z lásky k Slovensku motivuje zákazníkov ku kúpe domácich výrobkov a prispieva tak k rozvoju obchodu a ekonomiky celej krajiny. Kaufland je tiež donorom Potravinovej banky Slovenska. V roku 2014 daroval do systému potravinových a sociálnych výdajní potraviny v hodnote 467 494 .

Životné prostredie ako kľúčová téma
Kaufland sa významne angažuje aj environmentálnej oblasti. Inovatívne riešenia aplikuje pri výstavbe nových obchodných domov, ktoré využívajú systém rekuperácie. V roku 2015 Kaufland vybudoval v poradí desiaty obchodný dom s takýmto systémom, ktorý umožňuje opätovné využitie odpadového tepla na chladenie, resp. vykurovanie. Triedením odpadu Kaufland podporuje recykláciu nielen v predajniach, ale aj vo svojich administratívnych zložkách. Množstvo odpadu znižuje aj využívaním ekologických vratných systémov na transport ovocia, zeleniny, mäsa a širokou ponukou nápojov vo vratných sklenených

Svojim zákazníkom umožňuje triedený zber a recykláciu odpadov z obalov. Ako prvá a zatiaľ jediná obchodná spoločnosť na Slovensku najnovšie aj hliníkových nápojových plechoviek. Na podporu environmentálnej osvety vybudoval Kaufland v trinástich obchodných domoch tzv. Zelený chodník, ktorý prostredníctvom informačných tabúľ vzdeláva o triedení, recyklácií odpadu aj šetrení energie. Ocenenie Múza Merkúra získal Kaufland v roku 2015 za predaj ponožiek vyrobených z použitých rybárskych sietí v rámci podpory iniciatívy Healthy Seas – Zdravé moria.

Zodpovedný zamestnávateľ
K najvýznamnejším spoločensky zodpovedným aktivitám Kauflandu na Slovensku patrí partnerstvo so Slovenským Červeným krížom, v rámci ktorého zamestnanci pravidelne, niekoľkokrát do roka, darujú krv. Kaufland sa tak stal lídrom medzi zamestnávateľmi, ktorí podporujú dobročinnosť svojich zamestnancov a inšpirujú k tomu aj ostatných. V súčasnosti Kaufland zamestnáva vyše päťtisícpäťsto zamestnancov vo všetkých regiónoch Slovenska. Na RecruitRank Awards 2012 získal Kaufland 3. miesto v kategórii veľkých firiem za najlepší výberový proces na základe hodnotení uchádzačov. V spolupráci s Domovským vzdelávacím centrom ponúka prácu aj odchovancom detských domovov. Pomáha im získať pracovné návyky, čím ich podporuje pri osamostatnení sa. V tomto roku zaviedol Kaufland tzv. Idea Management, ktorý umožňuje zamestnancom podieľať sa na zvyšovaní efektivity firmy a podávať zlepšovacie návrhy za odmenu.

Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochranu životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Viac informácií na: www.kaufland.sk

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Po Dobre, Smrti, či Snoch prichádza Mágia ako zdroj zla

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.