Slovak Retail Summit 2015 už o týždeň v Bratislave
BRATISLAVA 13. apríla – 19. ročník konferencie o obchode a marketingu Slovak Retail Summit 2015, ktorý sa bude konať 21.-22.4.2015, v hoteli HOLIDAY INN, Bratislava s podtitulom „OBCHOD MÁ PREDÁVAŤ“ sa zameriava na témy, ktoré sú nosné z hľadiska dlhodobého fungovania obchodu nielen na prospech seba, ale aj svojich zákazníkov a spoločnosti. Transformácia obchodu v týchto turbulentných časoch a neustálych zmien si vyžaduje enormné snahy prispôsobiť sa týmto zmenám. Kto má uspieť, musí sa vedieť rozhodnúť, ktorá z ciest vedie k úspechu. Poodhaliť odpoveď na tieto otázky budú úlohou všetkých, ktorí sa zapoja do diskusie na tomto odbornom
Úvodné prednášky sa budú venovať prognózam a trendom obchodu budúcnosti. Ako obchod vidia akademici a ako obchodníci?
V úvode konferencie je zaradené diskusné fórum „Obchod má predávať“, ktoré sa bude venovať otázkam, ako vytvoriť rovnováhu tak, aby sa obchod, dodávateľ, spotrebiteľ, štát cítili komfortne? Ako sa vzájomne rozprávať? Jedným kamienkom zo skladačky je aj hľadanie ciest spolupráce pri nastavení podnikateľského prostredia a previazanosti tvorby legislatívy na národnej a európskej úrovni.
V ďalšom názorovom bloku „Leadri formujú smerovanie odvetví“ sa budú účastníci rozprávať o význame vizionárov, ktorí na začiatku bývajú odmietnutí a nepochopení, až kým aj ich pričinením nedozrie spoločnosť tak, aby sa dali realizovať tieto nové myšlienky a vytvorili sa možnosti premieňať ich na činy, ktoré prinesú pozitívne zmeny nielen v podnikaní, ale aj v širších rozmeroch napredovania spoločnosti.
Neprehliadnuteľnej skutočnosti akou je rýchly rozvoj technológií, ktorý vytvára nové cesty pre tovary a služby k zákazníkom, bude venovaný programový blok „Trendy v obchode“. Iste zajmú také témy, ktoré dajú odpoveď na otázky. Ako sa dá docieliť profitabilita v súčasných podmienkach pre jednotlivých účastníkov trhu? Je to cesta vytvárania nových predajných konceptov alebo formátov? Alebo je to cesta zefektívňovania procesov? Hľadania rovnováhy medzi značkovými výrobkami a privátnymi značkami, rovnováhy medzi domácimi a zahraničnými výrobkami? Ako sa mení zákazník? Ako s ním komunikovať a ako budovať vzťahy s verejnosťou.
V poslednom období sa stále intenzívnejšie hovorí o obchode ako o rastovom faktore ekonomiky. Ako teda využiť potenciál obchodu? Ako s ním pracovať na úrovni národnej ekonomiky? V čom má obchod potenciál a aké sú jeho limity? V čom mu treba pomôcť a ako? Aj takýmito otázkami sa budú zaoberať pozvaní speakri spoločne s účastníkmi konferencie, nakoľko počas celého podujatia je pre nich zabezpečená online komunikácia.
Druhý deň odborného podujatia je vyčlenený aj na predstavenie noviniek v oblasti inovácií, nakoľko sa zaklínadlom týchto dní stalo práve a právom, pojem inovácie. Niektoré z nich sa iba objavia a zmiznú, iné sú kľúčom k úspechu. Budeme mať možnosť vypočuť si, ktoré z nich sú tie pravé, čo majú potenciál rozhýbať trhom. Záver konferencie Slovak Retail Summit 2015 bude venovaný prednáškam zameraným na konkrétne prípady čo sa už osvedčili v praxi. Čo zvýšilo ich ziskovosť alebo eliminovalo straty. Čo je kľúčom k úspechu a ako na to.
Súčasťou tohto tradičného podujatia je aj Galavečer, ktorý je tento rok príznačne nazvaný „Hviezdy retailového neba“, nakoľko sa na ňom budú odovzdávať ocenenia Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR Merkúrov rád, Múza Merkúra a ocenenia MasterCard Obchodník roka 2014. O dobrú náladu sa postarajú Adela Banášová a Roman Bomboš. Všetci zúčastnení sa budú môcť podieľať na pomoci pre Nadáciu MEMORY nielen v čase Galavečera, ale aj počas oboch pracovných dní.
Bližšie informácie a programovú štruktúru konferencie nájdete na http://www.retailsummit.sk.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx