Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
16. júna 2017 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu

Bratislava, 16.6.2017 – Spoločnosť Kaufland si včera prebrala ďalšie významné ocenenie – Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017, kde svoje nominácie premenila rovno trikrát. Reprezentatívna vzorka 2000 respondentov vybrala K-Bio šťavy, K-Classic syry a potraviny K-take it veggie ako najlepšie novinky roku 2017. Aj tieto víťazstvá v jednotlivých kategóriách potvrdzujú, že privátne značky sa kvalitou vyrovnajú značkovým.

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý už šesť rokov monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru.

Pojem privátna značka sa na Slovensku začal objavovať spolu s príchodom obchodných reťazcov. Dnes nie je ničím výnimočné, že každý z nich má minimálne jednu vlastnú značku, ktorou sa na základe kvality a ceny produktov snaží osloviť svojich zákazníkov. Najčastejšie sa s „privátkami“ stretávame v segmente potravín, no nájdeme ich zastúpené aj medzi kozmetikou, či elektronikou.

V minulosti boli u spotrebiteľov privátne produkty vnímané ako nekvalitné, v súčasnosti ich popularita rastie. „Podporuje to najmä rastúca kvalita za cenu nižšiu, ako je cena značkových produktov,“ vysvetľuje Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. Ide o produkty vyrábané u renomovaných výrobcov, ktorí časť svojej produkcie premenia na dodané objemy v privátnych značkách. Keďže sú však tieto produkty určené pre konkrétny obchodný reťazec, nevyžadujú si zo strany výrobcu dodatočné náklady na lesklé a farebné obaly, lákavé reklamy a podobne. O tom, že tento koncept sa teší čoraz väčšiemu úspechu, svedčí aj fakt, že práve produkty privátnych značiek z Kauflandu získali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017 ocenenie v 3 kategóriách. V kategórii ovocné a zeleninové šťavy získali ocenenie K-Bio šťavy, v kategórii syry boli ocenené syry K-Classic a medzi špeciálnymi potravinami si spotrebitelia vybrali ako víťaza K-take it veggie produkty.

,,Tešíme sa, že sa naše privátky tešia veľkej obľube u spotrebiteľov, čo dokazujú aj získané ocenenia“, dodal Martin Gärtner.

Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.

K téme

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.