Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
27. mája 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Skupina Markíza vstúpila do nového týždňa s excelentným výkonom

BRATISLAVA 27. mája – Televízne stanice skupiny Markíza majú za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. Markíza odvysielala najsledovanejšie pôvodné seriály a spravodajstvo, na Dajto excelovali futbal a Steven Seagal a diváci Doma si v čoraz hojnejšom počte vychutnávajú príbeh krásnej Fatmagül.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 26. mája 2014 stal pôvodný rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo rating 11,1 % a trhový podiel 32,3 %. Vychutnalo si ho 751-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi spravodajskými reláciami sa najlepšie darilo Televíznym novinám (rating 9,7 % / share 37,9 % v 12-54) a nasledujúcim Športovým novinám (rating 8,8 % / share 31,1 % v 12-54).
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj posledná premiérová epizóda zo série Rodinné prípady (rating 7,4 % / share 26,3 % v 12-54) odvysielaná v tejto sezóne. V rebríčku sledovanosti predstihla aj denný seriál konkurencie. Príbeh s názvom Zaslepená zaujal najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 37,7 %.
Podvečerným obrazovkám kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú s ratingom 6,9 % a nadpriemerným trhovým podielom 34,2 % v cieľovej skupine 12-54. Drvivá väčšina divákov vstávala tradične v spoločnosti relácie Teleráno (priemerný rating 2,5 % / priemerný share 47,1 % v 12-54), ktorá doslova prevalcovala konkurenčnú rannú šou.
V pondelok sa vynikajúco darilo aj televízii Dajto. Popoludňajší priamy prenos prípravného futbalového zápasu Rusko – Slovensko si nenechalo ujsť v priemere 11,1 % divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54. V prime-time zas zabodoval akčný triler Ťažko ho zabiť (rating 2,6 % / share 7,9 % v 12-54) s hviezdou žánru Stevenom Seagalom, ktorý sa stal najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc.
Diváci televízie Doma si zamilovali romantický seriál Fatmagül, druhá časť z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší trhový podiel 11,7 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,3 %) aj v prime-time (share 39,0 %). Televízia Dajto bola v prime-time trojkou na trhu s podielom 5,3 % (12-54).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Black Friday: AAA AUTO má zľavy na skoro 1 200 áut, zákazníci ušetria 900-tisíc eur Tabu nazývané mužská neplodnosť. Ako proti nej bojovať?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.