Skupina Markíza s najvyššími trhovými podielmi za posledné roky
BRATISLAVA 11. septembra – Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) zaznamenala v utorok 10. septembra 2013 v strategickej cieľovej skupine 12-54 celodenný trhový podiel 43,7 %, čo je najvyššia hodnota od 25. januára 2008. V prime-time dosiahla trhový podiel 48,7 %, ktorý bol najlepším výsledkom od 20. decembra 2009.
K rekordnému výkonu skupiny Markíza prispeli v TV Markíza okrem Televíznych novín najmä najsledovanejšie slovenské seriály súčasnosti Búrlivé víno a Chlapi neplačú, v TV Doma obľúbené romantické seriály Sultán, Sila a Perla Orientu, v TV Dajto priniesol rekordné výsledky sledovanosti zápas Slovensko – Bosna a Hercegovina a v TV FOOOR zabodovali kultový sitcom Rodina Addamsovcov či zábavná šou Partička.
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
fi;bl