Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
19. februára 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Skupina Markíza ovládla v utorkovom prime-time takmer polovicu trhu

BRATISLAVA 19. februára – Neúspešný súboj Slovenska s Českom o postup do štvrťfinále olympijského šampionátu si v utorok 18. februára 2014 na obrazovkách televízie Markíza pozrelo v priemere 1 167 000 divákov starších ako 12 rokov. Najsledovanejšia bola dramatická tretia tretina, v ktorej slovenský tím dokázal zvrátiť nepriaznivý vývoj zápasu z trojgólového na rozdiel jediného gólu, k obrazovkám pritiahla 1 277 000 divákov vo veku nad 12 rokov.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal duel Česko – Slovensko priemerný trhový podiel 62,3 %, najvýkonnejšia bola úvodná tretina s podielom 66,4 %. Zaujímavosťou je jej mimoriadny úspech v cieľovej skupine mladých žien 15-24 s trhovým podielom až 76,6 %.
Najsledovanejším programom utorka hneď po hokeji bol rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,9 % / share 33,3 % v 12-54). V rámci širšej cieľovej skupiny 12+ si ho nenechalo ujsť 814-tisíc divákov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady. Epizóda s názvom Chlapi neplačú zaujala najmä mladých mužov 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 32,0 %.
Z ponuky menších staníc si najviac divákov 12-54 zvolilo tretiu tretinu olympijského hokejového zápasu Rusko – Nórsko (rating 2,8 % / share 20,7 %) na Dajto. Najúspešnejšia z hľadiska podielu na trhu bola predchádzajúca druhá tretina (share 21,9 %).
Na Doma tradične zabodovala dvojporcia romantického seriálu Sila (rating 2,0 % / share 6,3 % a rating 2,1 % / share 11,1 %). Druhá časť bola s 217-tisíc divákmi (12+) najsledovanejším programom medzi menšími stanicami, pričom obe v počte divákov predstihli pôvodný mafiánsky seriál konkurencie.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) v utorkovom prime-time v cieľovej skupine 12-54 ovládla takmer polovicu trhu (share 48,6 %) s najlepším výkonom od 10. septembra 2013.
R oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Black Friday: AAA AUTO má zľavy na skoro 1 200 áut, zákazníci ušetria 900-tisíc eur Tabu nazývané mužská neplodnosť. Ako proti nej bojovať?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.