Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. mája 2017 PR správyŠport od PRservis.skSITA Diskusia()

ŠKODA ponúka jedinečnú šancu zažiť atmosféru Tour de France zo zákulisia pretekov

Bratislava, 5. máj 2017 – ŠKODA ako dlhoročný sponzor najsledovanejších cyklistických pretekov na svete Tour de France ponúka fanúšikom cyklistiky exkluzívnu príležitosť stať sa súčasťou legendárnej tour. K zapojeniu sa do súťaže stačí nakúpiť akékoľvek značkové produkty v ŠKODA E-shope do konca mája.

Práve mesiac potrvá jedinečná súťaž automobilky ŠKODA s názvom Preklikajte sa na Tour de France so ŠKODA E-shopom, ktorý je k dispozícii na adrese eshop.skoda-auto.sk. Na výhercu čaká hlavná výhra, ktorou je účasť pre 3 osoby na usporiadateľom vybranej etape Tour de France 2017 so zabezpečenou leteckou dopravou, ubytovaním a bohatým programom.

„Vyžrebovaný šťastlivec bude mať možnosť pohybovať sa vo VIP zóne, dať si ranný tréning s víťazom jednej z etáp, zažiť vyhliadkový let helikoptérou a stať sa súčasťou pelotónu priamo v sprievodnom vozidle. ŠKODA ako sponzor Tour de France a dlhoročný podporovateľ cyklistiky chce aj takouto formou dopriať fanúšikom bicyklovania výnimočné chvíle na miestach, kam sa počas pretekov upierajú pohľady z celého sveta,“ hovorí Róbert Hukel, vedúci popredajných služieb spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Súťaží každý, kto nakúpi v ŠKODA E-shope

Výherca VIP balíčka Tour de France ŠKODA Hospitality bude vyžrebovaný 5. júna v prítomnosti notárky. Ďalších 5 vyžrebovaných výhercov získa poukážku na zľavu v ŠKODA E-shope v hodnote 200 eur.

Podmienkou zaradenia sa do súťaže o účasť na Tour de France je nákup v ŠKODA E-shope. Za nákup akýchkoľvek produktov v E-shope získava záujemca za každých 50 eur 1 súťažný žreb. Pri nákupe cyklistických produktov z kategórie Súťaž TdF (cyklistické príslušenstvo, dresy, bicykle, nosiče bicyklov na strechu a ťažné zariadenie) získava za každých 50 eur 2 súťažné žreby. Pokiaľ si zahrá hru na ŠKODA Facebooku a zadá svoj email, pod ktorým následne nakúpi v E-shope, stačí mu pre získanie súťažného žrebu nakúpiť len za 30 eur.

„Popularita značkového ŠKODA E-shopu dokazuje, že naša značka má na Slovensku množstvo skalných fanúšikov. Návštevnosť e-shopu medziročne narástla skoro trojnásobne, v podobnom pomere sa zvýšil aj počet objednávok, čo sa prejavuje aj na obľúbenosti a predaji či už reklamných predmetov alebo aj ŠKODA originálneho príslušenstva,“ hovorí Róbert Hukel. „Obľúbeným tovarom sú ŠKODA bicykle a celkovo cyklistický sortiment, motoristi často využívajú online obchod na kúpu zimných kompletných kolies s úspešným programom ŠKODA Pneugarancia. Populárne sú aj reklamné predmety či rôzne darčeky pre rodinu a priateľov,“ dopĺňa Róbert Hukel.

ŠKODA je od roku 2004 oficiálnym partnerom a oficiálnym automobilom Tour de France. V tomto roku podporí preteky už štrnásty raz.

Cyklistika je so značkou ŠKODA úzko spätá vďaka zakladateľom automobilky Václavovi Laurinovi a Václavovi Klementovi, ktorí pred 122 rokmi začínali s výrobou bicyklov. Tour de France je pre automobilku vrcholom podpory cyklistiky.

Tour de France je po majstrovstvách sveta vo futbale a olympijských hrách treťou najväčšou športovou akciou na svete. Prestížne podujatie odštartuje 1. júla v nemeckom Düsseldorfe a vyvrcholí 23. júla na Elyzejských poliach v Paríži, pričom pretekári celkovo absolvujú 3 516 kilometrov.

K téme

Slováci si pre prichádzajúce ekonomické zmeny odkladajú hotovosť, autá radšej kupujú na úver Moderné fasády pre priemyselné budovy: Ako a prečo spojiť dizajn s funkčnosťou?

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Šport

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.