Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. októbra 2017 PR správyZdravie od PRservis.skSITA Diskusia()

„S malou pomocou k veľkej radosti” Spúšťa sa ďalší ročník iniciatívy na pomoc deťom v núdzi

BRATISLAVA 6. októbra 2017 – Prvé nepoužité farbičky, vlastná deka s obrázkovým vankúšom, spoločenská hra, kniha len tak pre radosť, či model srdca pre chlapčeka, ktorý sníva, že bude doktorom – to je len malý výber darčekov, ktoré terénni pracovníci Červeného kríža rozdali spolu s chýbajúcimi hygienickými potrebami v rodinách žijúcich na hranici chudoby. Detí túžiacich po pohodlí domova je na Slovensku stále veľa, preto sa opäť spúšťa celonárodná iniciatíva „S malou pomocou k veľkej radosti”. Kúpou vybraných produktov značiek Procter&Gamble, v ktoromkoľvek obchode Coop Jednota, zákazníci pomôžu Slovenskému Červenému krížu zabezpečiť starostlivosť pre deti po celom Slovensku. Iniciatíva potrvá až do 30. novembra 2017.

Podľa údajov Štatistického úradu z EU SILC 2016 bolo rizikom chudoby ohrozených 12,7 % obyvateľov Slovenska (približne 670 tisíc osôb). Domácnosti s nezaopatrenými deťmi boli na Slovensku celkovo viac vystavené riziku chudoby (17,2 %) ako domácnosti bez nezaopatrených detí (7,2 %) – takmer dvojnásobne. Medziročne miera chudoby vzrástla v domácnostiach s nezaopatrenými deťmi o 1,5 percentuálneho bodu.

„Vďaka tejto spoločnej kampani sme minulý rok urobili radosť viac ako 500 deťom v rôznych kútoch Slovenska. Okrem hygienických balíčkov pre rodiny s malými deťmi sme rozdali aj darčeky, ktoré si deti samy vysnívali. Pre mnohé z nich to bolo prvýkrát v živote, keď dostali skutočne niečo osobné, po čom túžili. S takýmito rodinami sa stretávame často a keď môžeme, veľmi radi okrem poskytnutia praktickej pomoci potešíme aj ich ratolesti, “ hovorí Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.

Kampaň S malou pomocou k veľkej radostichytila za srdce aj nastávajúcu maminu Dianu Hágerovú.„Aktuálne ako budúca mama si intenzívne uvedomujem dôležitosť skutočného a bezpečného domova pre každé jedno dieťa. Preto beriem veľmi pozitívne, že aj maličkosť, akou je nákup bežných výrobkov, môže prispieť k vytvoreniu pohodlia domova pre deti, ktoré to potrebujú. Som rada, že môžem byť súčasťou tejto iniciatívy a verím, že sa nás zapojí čo najviac,“ dodala Diana Hágerová.

Do iniciatívy sa môže zapojiť každý, kto si zakúpi produkty Procter & Gamble v ktorejkoľvek predajni Coop Jednota od 5. októbra až do 30. novembra. Z predaja uvedených značiek bude 1 % prostredníctvom Slovenského Červeného kríža venované na pomoc deťom po celom Slovensku.

K téme

Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte Mirka s diagnózou rakoviny hrubého čreva: Život mi zachránila pozvánka na preventívnu prehliadku

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zdravie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.