Ružový bazár prekvapil účasťou aj vyzbieranou sumou
BRATISLAVA 26. júna – V sobotu 22. júna sa otvorila symbolická brána Ružového bazáru, ktorý sa zameral na pomoc pri osvete a prevencii fetálneho alkoholového syndrómu. Ten na Slovensku postihuje až 250 detí ročne. Podujatie osobne podporili mnohé významné osobnosti slovenského biznisu aj showbiznisu. Jeho vyvrcholením bola premiéra značky C´est Moi! svetoznámej indickej návrhárky žijúcej v Dubaji Rashmi Kumari, ktorá venovala do dražby Ružového bazáru ružovo-zlaté večerné šaty. Šaty však nepoputujú ich dražiteľke, tá ich totiž venovala pre ďalší ročník tohto dobročinného podujatia na budúci rok. Celkový výťažok Ružového bazáru predstavuje 4 570 EUR, ktoré sú určené pre Nadáciu Petra Dvorského HARMONY.
Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. v rámci svojej kampane zameranej na ženy, zodpovednú konzumáciu alkoholu a nulovú toleranciu alkoholu počas tehotenstva usporiadala v sobotu 22. júna prvý dobročinný Ružový bazár, na ktorý zavítali ženy od 18 až nad 70 rokov. Čakala na ne možnosť získať za symbolické ceny kúsky zo šatníkov známych osobností. Najväčší záujem bol o značkové kúsky popredných svetových návrhárov, topánky, kabelky či spoločenské šaty. Moderátorkou podujatia bola Barbora Rakovská, ktorá do bazáru venovala tiež niekoľko vecí. Súčasťou podujatia boli odborné prednášky o zdravom životnom štýle a závislostiach.
Vrcholom večera bola tichá dražba večerných šiat značky C´est Moi svetoznámej módnej návrhárky Rashmi Kamari indického pôvodu, ktorá žije v Dubaji. Tá do dražby venovala šaty vo farbách Ružového bazáru, ktoré v tichej dražbe za 850 EUR vydražila riaditeľka Cambridge Diet Iveta Nemcová. Tá však urobila prekvapivé rozhodnutie, keď sa šaty rozhodla venovať do druhého ročníka Ružového bazáru. „Veľmi nás potešilo, že podujatie oslovilo toľko žien aj partnerov. Vážime si každú dámu, ktorá pomohla – tým, že venovala svoje veci do bazáru alebo tým, že prišla a kúpou prispela k vyzbieranej sume, ktorá dosiahla výšku 4 750 EUR,“ uviedla Miriam Šramová, riaditeľka pre korporátne vzťahy spoločnosti Pivovary Topvar, a.s. Výťažok z predaja Ružového bazáru je určený Nadácii Petra Dvorského HARMONY na prevenciu a osvetu FAS.
Hlavnými partnermi podujatia boli Fashion TV, La Femme, FUN rádio a Nadácia Slovenskej sporiteľne
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr