RTVS: Košický maratón sledovalo až 156 tis. divákov
BRATISLAVA 7. októbra – V cieľovej skupine 12+ sledovalo priamy prenos z maratónu, ktorý tento rok oslavoval jubilejné 90. výročie, 86-tisíc divákov (trhový podiel 9,9%), prenos však postupne naberal divákov, pričom v najsledovanejšej minúte dosiahla sledovanosť až 156-tisíc divákov (trhový podiel 16%). V poslednej hodine sa priemerná sledovanosť dostala na úroveň 132-tisíc divákov (trhový podiel 13,7%), celkovo si na prenos aspoň na 3 minúty zaplo až 393-tisíc divákov. Maratón sledovali diváci s vysokoškolským vzdelaním (trhový podiel 17,9%), z najväčších miest (22,7%), najviac divákov maratón sledovali hlavne diváci z Košického kraja (28,1%).
Počas uplynulého týždňa sa darilo aj ďalším formátom RTVS, svoje sezónne maximum dosiahli relácie 5 proti 5 (196-tisíc divákov/trhový podiel 13,7%), Duel (186-tisíc divákov/15,8%), Taxík (180-tisíc divákov/14,9%), Hurá do záhrady (225-tisíc divákov/16,0%), ale aj Tajomstvo mojej kuchyne (264-tisíc divákov/15,8%).
Piata časť obľúbenej šou Milujem Slovensko dosiahla zatiaľ svoje sezónne maximum sledovanosti, nenechalo si ju ujsť až 392-tisíc divákov (trhový podiel 18,9%). Doteraz svoj najvyšší výkon v piatok zaznamenal aj nový rodinný seriál RTVS Superhrdinovia (189-tisíc divákov/trhový podiel 9,2%).
Cez víkend bola Jednotka jednotkou na trhu v čase vysielania relácií Postav dom, zasaď strom (157-tisíc divákov/trhový podiel 15,0%), Pošta pre teba (456-tisíc divákov/22,3% – najvyšší výkon v sezóne), Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou (394-tisíc divákov/19,6% – najvyšší výkon od štartu relácie) a Občan za dverami (216-tisíc divákov/18,5%).
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr