RTVS: Čo ja viem s najlepšou sledovanosťou od premiéry
BRATISLAVA 30. júna – V čase vysielania Čo ja viem bola Jednotka trhovou jednotkou (v 12+ podiel na trhu 22,8%, 364-tisíc divákov) a šou tak zaznamenala najvyšší výkon od svojho nasadenia do vysielania. Svoje maximá zaznamenala v kategóriách podľa pohlavia a veku, vo všetkých ženských cieľových skupinách (najvyšší výkon v cieľovej skupine ženy 55+ – trhový podiel 31,6%) a tiež vo všetkých sledovaných cieľových skupinách podľa vzdelania (najvyšší výkon v skupine diváci s vysokoškolským vzdelaním – podiel 28,4%). Najvyšší trhový podiel vo všetkých sledovaných cieľových skupinách (až 31,8%) zaznamenala aj podľa veľkosti bydliska.
Na Jednotke sa uplynulý piatok darilo aj dokumentárnemu cyklu Fetiše socializmu (v 12+ trhový podiel 11,6%/187-tisíc divákov), ktorý dosiahol najvyšší výkon od svojho nasadenia do vysielania. Maximá zaznamenal v kategóriách muži 55+ (trhový podiel 12,6%), ženy 12-34 (13,5%), ženy 55+ (15,9%), podľa vzdelania (diváci so ZŠ a SŠ vzdelaním) a podľa veľkosti bydliska (diváci z dedín a najväčších miest).
Jednotka dosiahla nadpriemerné výkony aj v nedeľu, trhovou jednotkou bola počas vysielania diskusnej relácie O 5 minút 12 (v 12+ trhový podiel 25,3% – druhý najvyšší výkon v sezóne) a publicistickej relácie Občan za dverami (v 12+ trhový podiel 22% – najvyšší výkon v sezóne).
Diváci si nenechali tradične ujsť ani zápasy v Brazílii, nedeľný osemfinálový duel Holandska s Mexikom (Dvojka 17:50) dosiahol v cieľovej skupine 12+ sledovanosť 359 -tisíc divákov a podiel na trhu 22,2%, čím sa stal zatiaľ druhým najsledovanejším zápasom šampionátu 2014.
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt