Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. júna 2012 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

Rozdiely medzi kamennými a online obchodmi sa môžu zmenšovať

BRATISLAVA 14. júna – Rozdiely medzi kamennými a internetovými elektroobchodmi sa v budúcnosti môžu zmenšovať. Na strane retailu je už dnes trendom znižovanie predajných plôch, na strane druhej veľa e-shopov otvára nové showroomy. „Veľmi pomaly, ale mieria k sebe. Za niekoľko rokov sa to môže spojiť, ale aj nemusí,“ myslí si Ondrej Majtán z oddelenia marketingu najväčšej slovenskej siete elektroobchodov Euronics.

Ľudia by si však pri nákupe na internete mali dať pozor na nepoctivých predajcov. „Problémom je, že internetové obchody na Slovensku nie sú zo strany štátu dostatočne kontrolované,“ myslí si Majtán. Vzniká tak veľa podvodných obchodov, ktoré sa snažia na ľudí zapôsobiť niekedy až podozrivými cenami.

Často za nimi pritom stoja subjekty, ktoré predávajú tovar bez daní, cla, recyklačných či autorských poplatkov. Ako uviedol Majtán, „ak niečo kúpite za 10 eur lacnejšie, ale potom eshop zanikne, na koho sa v prípade problémov zákazník obráti?“ Myslieť totiž treba aj na prípadné reklamácie v budúcnosti.

„Ak je zákazník edukovaný a vie, že treba nakupovať u etablovaných internetových predajcov, tak je to v poriadku. Rizikom je to, ak hľadí len na cenu, vtedy sa môže napáliť,“ upozorňuje Majtán. Ľudia však musia počítať s tým, že v internetovom obchode si produkt nemôžu vyskúšať, chýbajú aj kvalitné poradenské služby.

„My máme tú výhodu, že s 57 predajňami sme vždy veľmi blízko zákazníkom,“ skonštatoval Majtán. „Hlavne v prípade problémov, ako napríklad reklamácie, technické otázky, či potreba poradenstva zákazník nemá problém prísť k nám a my jeho problém vyriešime,“ dodal.

Najväčšia slovenská sieť elektier Euronics vznikla v roku 2004. Dnes túto nákupnú skupinu tvorí 35 nezávislých členov, ktorí majú na Slovensku spolu 57 predajní. Euronics je koncept prevzatý zo zahraničia, jeho princípom je zjednotenie maloobchodných predajní do jednej siete. Po celom svete je zapojených v skupine Euronics vyše 11.000 predajní a tvorí tak najväčšiu sieť elektropredajní na svete.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Lidl už hľadá iba manažérky Viete, aký chlieb kupujete? Čerstvý a dopekaný chlieb na oko nerozoznáte

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.