Riešenie od SAS-u pre riadenie marketingu opäť medzi elitou
BRATISLAVA 26. novembra – Softvérový balík pre manažment marketingu od softvérovej a poradenskej spoločnosti SAS zaradili analytici Gartneru po štvrtýkrát za sebou k lídrom v danom segmente trhu. Softvér SAS si miesto v kvadrante najlepších dodávateľov zaslúžil nielen za schopnosť podporovať prácu marketingových oddelení od návrhu stratégie až po realizáciu kampaní prostredníctvom štandardných ako aj digitálnych komunikačných kanálov, ale aj za víziu, ktorú SAS pre toto riešenie má.
Softvér pre integrované riadenie marketingu (Integrated Marketing Management) pomáha marketérom lepšie riadiť firemný marketing – od počiatočných konceptov a nápadov, cez plánovanie zdrojov, projektové riadenie, až po realizáciu, analýzu a vyhodnotenie výsledkov. K užitočným súčastiam riešenia patria napríklad nástroje pre riadenie marketingových kampaní a analýzy zákazníckych dát.
Riešenie SAS Customer Intelligence používa napríklad nemecká spoločnosť dm drogerie. Softvér SAS v maloobchodnom reťazci s drogériou kompletne zastrešuje manažment marketingu – pomáha koordinovať digitálne marketingové kampane, zákaznícky lojalitný program, podnikovú komunikáciu aj otváranie nových obchodných prevádzok, pričom zároveň zjednodušuje a zefektívňuje marketingové procesy.
„V súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí sa skúsenosť zákazníka so značkami stáva pre úspech v biznise mimoriadne dôležitá. Víziou spoločnosti SAS je preto pomáhať marketérom správne reagovať na potreby zákazníkov a riadiť marketingové aktivity konzistentne cez všetky dostupné kanály. Preto nás teší, že konzultanti Gartneru považujú SAS za jedno z najlepších riešení pre riadenie marketingu,“ uviedol Marek Bičár, biznis konzultant pre Customer Intelligence v SAS Slovakia.
V apríli tohto roku predstavil SAS novú verziu riešenia SAS Customer Intelligence – SAS Customer Decision Hub, ktorý firmám pomáha prepojiť dáta, analytiku, dátovú vizualizáciu a biznis pravidlá, aby svoj marketing vedeli lepšie prispôsobiť digitálnemu prostrediu. Nový softvér umožňuje rýchlo pristupovať k dátam z rôznych zdrojov – zo sociálnych sietí, mobilných kanálov, aj z tradičného webu – vďaka čomu môžu marketingoví manažéri nielen rýchlejšie reagovať, ale robiť aj lepšie rozhodnutia.
Softvér SAS určený pre firemný marketing získal tento rok viaceré ocenenia. Gartner zaradil SAS do kvadrantu lídrov aj v hodnotení riešení pre CRM a viackanálový manažment kampaní a pre manažment marketingových zdrojov. Konzultanti agentúry Forrester takisto označili SAS za lídra v oblasti manažmentu kampaní.
O SAS-e
SAS je najväčšia súkromne vlastnená softvérová spoločnosť na svete. Je popredným poskytovateľom riešení v oblasti biznis analytiky a odborných služieb. Už 38 rokov prináša svojim zákazníkom THE POWER TO KNOW® vďaka svojej oceňovanej analytike. Viac ako 70 000 spoločností v 135 krajinách objavuje prostredníctvom SAS-u inovatívne spôsoby ako zvýšiť svoju ziskovosť, znížiť riziká, predpovedať podvody – premeniť dáta na konkurenčnú výhodu. Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od roku 1995 a špecializuje sa najmä na finančný sektor, telekomunikácie, energetiku a akademickú oblasť. Medzi najvýznamnejších klientov SAS-u na Slovensku patria: VÚB, a.s.; Slovenská Sporiteľňa, a.s.; Tatra banka, a.s.; Unicredit Bank Czech Republic and Slovakia; OTP Banka Slovensko, a.s.; Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s.; Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG ; Union poisťovňa, a.s; Slovak Telekom, a.s., Štatistický úrad SR a iné. Viac informácií nájdete na: www.sas.com/slovakia.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax