Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
106846_new project 1 3 676x444.jpg
9. apríla 2025 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Privátna značka Terka mení svoj vzhľad

9.4.2025 – Terka, privátna značka potravinového reťazca Terno, prichádza s novým dizajnom obalov, aby ich zatraktívnila a priblížila súčasným trendom. Nová vizuálna identita lepšie komunikuje kvalitu produktov, čím zároveň zvyšuje ich rozpoznateľnosť.

Za viac ako tri roky od uvedenia na trh si produkty pod logom Terka prešli prirodzeným vývojom. V súčasnosti zahŕňajú vyše sto položiek, pričom sortiment tvoria chladené produkty, strukoviny, koreniny, trvanlivé pečivo, konzervované a sterilizované výrobky, pochutiny, sladkosti, hygienické produkty, ochutené i neochutené vody a čaje. „Naša ponuka výrobkov je starostlivo zostavená tak, aby oslovila zákazníkov, ktorí hľadajú vyvážený pomer kvality a ceny. Pri výbere sortimentu kladieme dôraz na vysoké štandardy spracovania a zloženia produktov, pričom uprednostňujeme spoluprácu so slovenskými, prípadne českými dodávateľmi. Týmto spôsobom podporujeme domácu výrobu a zároveň zaručujeme, že náš sortiment pochádza z kvalitných a overených surovín,“ hovorí Lukáš Lajcha, vedúci oddelenia vlastných značiek v spoločnosti Terno real estate. Na regáloch predajní tak zákazníci nájdu kvalitné džemy z Rimavskej Soboty, ovsené vločky zo Štúrova, detské piškóty z Turčianskych Teplíc alebo minerálnu vodu Terka z Mníchovej Lehoty pri Trenčíne.

Oživenie privátnej značky potravinového reťazca Terno je dôležitým krokom, ktorý reflektuje jej dynamický vývoj a rastúcu popularitu. „Privátne značky dnes zákazníci čoraz viac vyhľadávajú, preto bolo dôležité Terku zatraktívniť a prispôsobiť duchu dnešnej doby. Terka je vnímaná ako lokálna značka, pre každého, výhodná a chutná – a presne tieto atribúty sme chceli novým dizajnom posilniť,“ vysvetľuje Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno a KRAJ.

Pre nové obaly sú charakteristické výrazné pruhy s dôrazom na hravosť farieb, tvarov, ich usporiadanie i samotné menšie logo. Pri testovaní ich respondenti označili ako atraktívne, jednoduché a lákavé. Celkovo pozitívne hodnotili lepšiu rozpoznateľnosť produktov na mieste predaja. Za novými vizuálmi stojí dizajnové štúdio COVERZIA, ktoré má dlhoročné skúsenosti s budovaním privátnych značiek. „Niekoľko rokov sme vnímali, že hoci má značka dobré zloženie poctivých, často domácich produktov, tak z hľadiska dizajnu jej chýba jasný charakter a ucelený dizajnový komunikačný koncept. V duchu komunikačného claimu „Nákup hodný úsmevu“ sme vytvorili atraktívny dizajn s prúžkami, ktorý na predajni rozhodne neprehliadnete,“ vysvetľuje Zuzana Ondrušová, Creative Partner v spoločnosti COVERZIA.

S Terkou v novom balení sa budú môcť zákazníci stretnúť nielen v predajniach Terno, ale aj v predajniach KRAJ. Výmenu balení bude sprevádzať intenzívna komunikačná kampaň vo farbách privátnej značky s hlavným posolstvom „Nový obal, stále skvelá chuť“ na všetkých komunikačných kanáloch.

Informačný servis

K téme

Keď to v supermarkete žije aj po záverečnej: počas Noci v BILLA sa tradičné chute Slovenska spojili s tými modernými Svet hračiek v Lidli osloví malých i veľkých

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.