Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
5. novembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Pondelkovému večeru dominovali Televízne noviny a Búrlivé víno

BRATISLAVA 5. novembra – Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do nového týždňa. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila v pondelok 4. novembra 2013 päť najvyšších priečok.
Divácky najúspešnejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 13,1 % / share 38,9 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 864-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhé miesto obsadil rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,5 % / share 33,9 % v 12-54), dramatický boj o život Ivana Dolinského sledovalo 839-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Úspešnejší než všetky prime-time programy konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú s tretím najvyšším ratingom 9,5 % a trhovým podielom 33,2 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahol 580-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež večerná reality šou Farma s ratingom 8,7 % a piatym najvyšším trhovým podielom 32,0 % v cieľovej skupine 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala viac než dvojnásobnú sledovanosť v porovnaní s konkurenčným pôvodným seriálom.
Na obrazovkách televízie Doma sa najlepšie darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,6 % / share 9,0 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,8 % / share 10,6 % v 12-54). Uspeli aj akčné filmy Maximálne riziko (rating 1,8 % / share 5,1 % v 12-54) a Smrtiaca búrka (rating 1,1 % / share 5,8 % v 12-54) vo večernej ponuke stanice Dajto.
Markíza prinášala divácky najúspešnejšie programy na trhu aj v uplynulom 44. týždni 2013 (28. 10. – 3. 11. 2013). V cieľovej skupine 12-54 boli najsledovanejšie nedeľné Televízne noviny (rating 14,6 % / share 37,2 %) a mimo spravodajstva pondelkové Búrlivé víno (rating 12,8 % / share 35,2 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,9 %) aj v prime-time (share 41,7 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Pečená veverička aj medvedie laby na pive. Čo za čudné chúťky to mali naši predkovia? V Bratislave pribudne ďalšia predajňa Tesco

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.