Panelák bol pri svojom úspešnom štarte lídrom trhu
BRATISLAVA 30. marca – JOJ Group dosiahla v stredu 29. marca ako trhová jednotka v prime time 12,4 % sledovanosť a 29,9 % podiel v rámci univerzálneho publika, pričom bola opäť lídrom aj pre mladších divákov. TOP programom stredy bolo Najlepšie počasie s 13,6 % ratingom a 29,8 % podielom na trhu v CS 12+. Noviny TV JOJ včera zaznamenali s 11,7 % rating a 28,3 % share v rámci univerzálneho publika. JOJka včera obsadila tradične prvé priečky rebríčka programov s najväčším počtom divákov aj v CS 12-54.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou sa v stredu stal kultový seriál Panelák, ktorého návrat s dvoma časťami za sebou zaznamenal úspech. Prvú epizódu si nenechalo ujsť celkovo 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli 9,6 % sledovanosť a 21,2 % podiel na trhu. Seriál včera dosiahol skvelý reach až 583-tisíc divákov v CS 12+. Mladší diváci rovnako uprednostnili Panelák pred konkurenciou s 8,8 % ratingom a 24,9 % share. Diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli excelentnú, až 16,9 % sledovanosť, ženy v CS 35-44 rating 14,5 %. Najviac divákov mal Panelák včera z Prešovského kraja (prvá epizóda: 11,9 % sledovanosť) a z Banskobystrického kraja (druhý diel: 11,0 % rating). Panelák je miestom, kde to stále žije aj v online svete. Fanúšikovia zostali seriálu verní aj napriek takmer dvojročnej pauze a aj vďaka nim sa Panelák vrátil na televízne obrazovky. Na Facebooku seriálová fanpage atakuje hranicu 130-tisíc fanúšikov a včera si prvé dve epizódy od nich vyslúžili pozitívne ohlasy a veľký úspech.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group