Developer novej bratislavskej vilovej štvrte rozširuje ponuku pozemkov
Predaj projektu dvadsiatich dvoch pozemkov s výhľadom na hlavné mesto prekonal očakávania.
Predaj projektu dvadsiatich dvoch pozemkov s výhľadom na hlavné mesto prekonal očakávania.
Vo "zvieracej" krimisérii Františka Kozmona vychádza ďalšia lahôdka. Najskôr to bol Potkan, Rosnička a Kukučka.
Snom a túžbou nás, rodičov, je mať šťastné a spokojné dieťa. Niekedy sa nám to pri výchove darí menej, inokedy viac.
Česko-nemecký klenotnícky dom HALADA, ktorý otvoril svoje brány len minulý mesiac v bratislavskom Avione zažíva veľkú popularitu. Tú priťahuje aj známa šperkárska značka CAPOLAVORO, ktorú najlepšie vystihuje práve preklad jej názvu, v taliančine znamená "veľdielo".
Na pomoc ľuďom, ktorí žijú v núdzi, sa tento rok vyzbieralo rekordných 72 ton trvanlivých potravín. Zákazníci pritom sami darovali takmer 60 ton potravín a Kaufland prispel ďalšími 12 tonami. Zbierka Pomáhame potravinami, ktorú pripravoval reťazec v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK) po šiesty raz, sa konala 17. októbra pri príležitosti Svetového dňa výživy.
Ocenenie Diamanty slovenského biznisu je jediným rebríčkom na Slovensku, ktorý dlhodobo mapuje najrýchlejšie zdravo rastúce malé a stredné spoločnosti na Slovensku na základe objektívnych ekonomických ukazovateľov.
Turistické expresy ponúkli návštevníkom možnosť cestovať ekologicky za zážitkami na Gemer, Tokaj či do Slovenského raja.
Sedem večerov s kvalitnými českými komédiami ponúkne tradičný Festival českého divadla v Štúdiu L+S, ktorého 26.ročník sa začne 4. novembra. Dá sa o ňom povedať, že bude česko-slovenský. Tento ročník je totiž zaujímavý aj tým, že pod štyri predstavenia zo susedných Čiech sa podpísali slovenskí režiséri.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) z dôvodu očakávaného zvýšeného záujmu cestujúcich pri príležitosti Sviatku všetkých svätých (1. november) a Pamiatky zosnulých (2. november) aj tento rok posilní spoje.
Klub reklamných agentúr Slovenska /KRAS/, organizátor súťaže marketingovej komunikácie EFFIE zverejnil, ktorí zadávatelia, stratégovia a odborníci z oblasti marketingovej komunikácie budú tento rok rozhodovať o udelení cien za najefektívnejšiu reklamu na Slovensku za uplynulý rok.