Ako sa brániť voči elektrickým požiarom
V európskych domácnostiach vzplanie požiar približne každé tri minúty. Jednou z najčastejších príčin je elektrický prúd. Dá sa takejto pohrome predísť?
V európskych domácnostiach vzplanie požiar približne každé tri minúty. Jednou z najčastejších príčin je elektrický prúd. Dá sa takejto pohrome predísť?
Slovenský start-up Simplicity svojou aplikáciou zjednodušuje komunikáciu medzi mestami a ich obyvateľmi a vďaka investícii mieri so svojou technológiou na americký trh.
Maloobchodná potravinová sieť Môjobchod patriaca pod značku METRO Cash & Carry len nedávno oslávila otvorenie 600. predajne vo veľkom štýle.
Stačí malá vzorka zo slín a dozviete sa o svojom tele informácie, ktoré máte zapísané v génoch. Vďaka najnovšej analýze DNA4fit zistíte, či máte nábeh na obezitu, ako vaše telo odbúrava alkohol, ako ste na tom s cholesterolom, či krvným cukrom a mnoho ďalších vecí.
Beh od Tatier k Dunaju so svojimi 345 kilometrami už tradične patrí k vrcholom bežeckej sezóny na Slovensku. Jednotlivé úseky od Jasnej do Bratislavy vedú asfaltovými cestami, lesmi, poliami, horským priechodom a poriadne preveria kondíciu a pevnú vôľu bežcov.
Tohtoročná sezóna na slovenských horách zatiaľ priniesla menej zásahov záchranárov a aj menej úrazov. Ako uviedol riaditeľ Horskej záchrannej služby (HZS) Jozef Janiga, v rámci letnej sezóny ide v porovnaní s minulým rokom o zhruba desaťpercentný prepad v počte úrazov, oproti roku 2019 je pokles približne 20-percentný.
Legendárny špión a reštaurátor Gabriel Allon v špionážnom trileri Čierna vdova, ktorý vychádza v novom vydaní.
Držitelia povolení o registráciu liekov podali v r. 2020 spolu 83 žiadostí o vyradenie niektorých liekov vyrábaných z krvnej plazmy z kategorizačného zoznamu. Za 1.polrok 2021 bolo takýchto žiadostí o vyradenie konkrétneho lieku podaných už 44.
Celá séria ponúka nielen veľa romantiky, ale aj dobrodružstva, zábavy, vášne. Vezme vás do sveta vyššej spoločnosti, kde šampanské tečie prúdom a ženy si užívajú nové sociálne slobody…
Sonda do života cieľovej skupiny 50+ je autorský projekt agentúry MW Promotion. Prináša detailný pohľad na život seniorov. Segment 50+ je najbonitnejší spomedzi celej populácie.