Na Katolíckej univerzite ukončili akademický rok
Nový rektor poďakoval všetkým, ktorí pomáhajú univerzite plniť jej úlohu. Osobitne vyzdvihol spoluprácu s firmou Eco Investment a Milanom Fiľom, ktorí každý rok podporujú vzdelávanie finančne.
Nový rektor poďakoval všetkým, ktorí pomáhajú univerzite plniť jej úlohu. Osobitne vyzdvihol spoluprácu s firmou Eco Investment a Milanom Fiľom, ktorí každý rok podporujú vzdelávanie finančne.
Obľúbené produkty reťazca Kaufland opäť zožali úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2022. Spišské párky 80 % a Zemiakové lokše z produktového radu Z lásky k tradícii zvolili slovenskí spotrebitelia za Najlepšie novinky roka 2022 v kategóriách Párky a klobásy a Polotovary.
Slovensko bude v termíne od 4. do 11. júna dejiskom ME v malom futbale. Miesto a termín sú známe, no známe nie je meno maskota šampionátu. A práve o jeho mene môžete rozhodnúť vy!
Answear sa rozhodol vydať na cestu plnú inšpirácií súvisiacich s jedlom. Zúčastniť sa jej môžete aj vy!
Pripravte svoj šatník na prichádzajúce obdobie a oživte ho novými kúskami, ktoré vystihujú prebúdzanie jarnej prírody.
Cítite sa unaveno a netušíte prečo? Dobre spíte, psychicky ani fyzicky sa nenamáhate, a napriek tomu vám vaše telo signalizuje, že je vyčerpané? Možno bojujete s jarnou únavou.
Digitálna transformácia je najvychytenejším data-trendom súčasnosti. Integrácia digitálnych technológií do všetkých oblastí podnikania totiž zásadným spôsobom mení spôsob fungovania firiem a prináša extra hodnotu zákazníkom.
Koľko sme v minulom roku prekúrili a spotrebovali teplej a studenej vody? Nastáva doba, kedy domácnosti dostanú ročné vyúčtovanie. Na prvý pohľad nemusí byť ľahké sa v ňom orientovať. Aké informácie nám pomôžu?
Do roku 2025 sa očakáva, že hypertenziou bude trpieť až 1,56 miliardy dospelých na svete. Jej riziká pripomína verejnosti Svetový deň hypertenzie, ktorý každoročne pripadá na 17. mája.
Inflácia, zdražovanie a vojnový konflikt na Ukrajine majú aktuálne presah aj do segmentu módnej e-commerce. GLAMI, popredná platforma na objavovanie módy, preto zamerala svoj aprílový prieskum Fashion (Re)Search na otázky súvisiace s plánovaním sezónnych nákupov módy v kontexte aktuálnej situácie.