Tradičné banky v Európe konkurenciu „fintechu“ zvládajú a stále majú klientom čo ponúknuť
Tradičné banky v Európe konkurenciu "fintechu" zvládajú a stále majú klientom čo ponúknuť.
Tradičné banky v Európe konkurenciu "fintechu" zvládajú a stále majú klientom čo ponúknuť.
Reťazec v marketingovom programe Dôveryhodné značky získal už tretí raz víťazstvo v kategórii Predajca potravín a okrem toho aj v kategórii Privátne značky so značkou K-Classic.
Naši rodičia nadobudli v škole zručnosti, s ktorými si v praxi vystačili až 26 rokov. Avšak, znalosti, ktoré získame dnes, nám horko-ťažko vystačia päť rokov.
Do siete DKV Mobility pribudlo viac ako 700 verejných nabíjačiek v Poľsku.
Prvé reuse centrum na Slovensku - Baterkáreň v Trnave motivuje ľudí k zodpovednej spotrebe moderným a dostupným spôsobom.
V poradí piaty rok, kedy dm zmenila BLACK piatok na GIVING sa rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm počas svojej iniciatívy GIVING FRIDAY.
Answear.sk spúšťa medzinárodnú súťaž venovanú umelcom a grafikom, ktorí sú zanietení pre digitálne umenie, milujú módu a majú radi výzvy.
Očakávaná recesia sa stala jednou z najväčších obáv top manažérov najväčších svetových spoločností.
Štátne IT je tu v prvom rade od toho, aby bolo proaktívne a slúžilo ľuďom. Je nevyhnutné realizovať potrebné kroky, ktoré ho posúvajú vpred, no najmä bližšie k ľuďom.
Mladá žena, ktorá začala pracovať na svojej finančnej slobode už vo svojich dvadsiatich rokoch, sa delí o rady, ako ju dosiahnuť.