Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. októbra 2013 PR správyInformačné technológie od PRservis.skSITA Diskusia()

OneCockpit pomáha predchádzať výpadkom sieťových služieb

BRATISLAVA 15. októbra – Spoločnosť NextiraOne, popredný európsky expert v oblasti poskytovania IT komunikačných služieb uvádza na medzinárodný európsky IT trh svoju novú vlajkovú loď pre oblasť servisných služieb – službu OneCockpit. Už dnes dostupná služba OneCockpit je revolučnou kombináciou sieťového monitoringu a správy sieťových služieb, ktorá výrazne mení spôsob, akým môžu vedúci IT pracovníci a IT oddelenia zodpovedné za prevádzku, monitorovať a riadiť podnikovú sieťovú IT infraštruktúru a výrazne zvýšiť efektivitu jej prevádzky.

Súčasťou OneCockpit je prehľadné, výkonné a vždy dostupné informačné grafické rozhranie, ktoré umožňuje zákazníkovi spoločnosti NextiraOne v prehľadnej forme kontrolovať dostupnosť a aktuálny stav sieťových komponentov a aplikácií nachádzajúcich sa v podnikovej IT infraštruktúre. OneCockpit je výkonné „end-to-end“ riešenie pre monitoring a správu IT infraštruktúry a je integrálnou súčasťou komplexného portfólia servisných služieb spoločnosti NextiraOne.

Služba je založená na novej generácii monitorovacích aplikácií a nástrojov, ktoré sa zobrazujú v jednotnom grafickom informačnom rozhraní a zahŕňa všetky kľúčové technológie a výrobcov. Prístup k službe je dostupný z akéhokoľvek zariadenia, vrátane mobilných zariadení ako sú tablety a smart telefóny. OneCockpit poskytuje kombináciu všeobecných real-time monitorovacích informácií o dostupnosti a výkonnosti podnikovej IT infraštruktúry reprezentujúcich kľúčové parametre z pohľadu zabezpečenia kontinuity podnikového biznisu. Toto umožňuje organizáciám riadiť svoje podnikové komunikačné IT prostredie efektívnejšie, minimalizovať biznis riziká naviazané na prevádzku komunikačnej infraštruktúry a efektívnejšie plánovať a realizovať zmeny v podnikových IT sieťach.

Shaun Ledgerwood, Vice President Business Development & Services v NextiraOne, povedal: “OneCockpit je pre našich zákazníkov vysoko efektívnou platformou, ktorá zabezpečí rýchlu detekciu sieťových a aplikačných incidentov, veľmi často ešte predtým, ako by to malo mať dopad na koncového užívateľa. Toto zabezpečí stabilnejšiu komunikačnú IT infraštruktúru pre organizácie prostredníctvom nepretržitého 24/7 monitorovania kľúčových ukazovateľov stavu komunikačnej infraštruktúry, založených na kontinuálnych real-time informáciách. Výsledkom je redukcia biznis rizík prostredníctvom zlepšenia systémovej dostupnosti“.

Služba OneCockpit bola vyvinutá spoločnosťou NextiraOne. Experti z NextiraOne venovali dva roky intenzívneho vývoja, opierajúc sa o najmodernejšie softvérové štandardy z oblasti sieťového monitoringu, ako sú ServisPilot a HP. Vývojový tím dokázal skoncentrovať svoje úsilie na vývoj zákaznícky orientovaného riešenia, v ktorom sú obsiahnuté naše dlhoročné skúsenosti s poskytovaním zákazníckej podpory, servisu a monitoringu komunikačných infraštruktúr našich zákazníkov z celej Európy.

“OneCockpit je viac ako len jednoduché uvedenie nového riešenia – je to ponuka globálne a nadnárodne orientovaného riešenia, ktoré prináša integráciu našich servisných biznis aktivít, zjednocuje procesy, servisné tímy, ľudí, dokumentáciu a infraštruktúru,” dodal Shaun Ledgerwood. “OneCockpit dopĺňa a rozširuje ponuku našich služieb Managed Services – prichádza nová éra poskytovania servisných a monitorovacích služieb od spoločnosti NextiraOne, vybudovaná na základe našej dlhoročnej vedúcej pozícii ako popredného experta vo všetkých aspektoch poskytovania servisných a monitorovacích služieb.”

O spoločnosti NextiraOne:
NextiraOne je popredná medzinárodná spoločnosť, ktorá na európskom trhu poskytuje služby spojené s návrhom, implementáciou a servisnými službami pre podnikové komunikačné služby a riešenia pre zákazníkov z privátneho, ako aj z verejného sektora. Vďaka odborným skúsenostiam z oblasti najmodernejších komunikačných technológií, zahrňujúce dátové centrá, kontaktné centrá, unified communications, služby bezpečnosti, služby podnikovej sieťovej IT infraštruktúry a služieb managed services, NextiraOne napomáha svojim zákazníkom efektívne riadiť náklady súvisiace s prevádzkou ich informačných a komunikačných systémov.

Sídlo spoločnosti sa nachádza v Paríži. NextiraOne má svoje priame zastúpenie v 16 krajinách, zamestnáva viac ako 3,800 zamestnancov v Európe a v USA, vrátane 2,100 kvalifikovaných servisných expertov.

Viac informácií získate na: http://www.nextiraone.eu

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

K téme

Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote Práca mužov a žien je v dm odmenená rovnako

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Informačné technológie

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.