Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
15. decembra 2014 PR správyKultúra od PRservis.skSITA Diskusia()

Odštartoval predaj vstupeniek na Eurovíziu 2015 vo Viedni

BRATISLAVA 15. decembra – Dnes, 15. decembra začína v susednej Viedni predaj vstupeniek na 60. ročník pesničkovej súťaže Eurovision Song Contest 2015. Vstupenky na deväť šou, ktoré sa uskutočnia v máji budúceho roka vo viedenskej Stadthalle, sa budú predávať v troch fázach. Celkovo bude v predaji pre fanúšikov 100.000 vstupeniek a ceny sa budú pohybovať od 14 až do 390 eur. Priaznivci obľúbenej Eurovíze si môžu lístky zakúpiť prostredníctvom www.oeticket.com alebo www.stadthalle.com. Vstupenky sa budú dať zakúpiť aj priamo v pokladniciach viedenskej Stadthalle, avšak bez možnosti rezervácie.

Okrem troch televíznych šou (prvé semifinále, druhé semifinále a finále) je možné si zakúpiť lístky na ďalších šesť šou – od semifinále, ktoré hodnotí porota až po rodinné šou v popoludňajších hodinách.

Vstupenky sú k dispozícii v šiestich kategóriách: vstupenky na státie a sedenie v kategóriách A až D až po tzv. zlatú kategóriu. Ceny vstupeniek začínajú od 14 eur (kategória D, rodinná šou, obmedzený výhľad) cez širokú ponuku strednej cenovej kategórie od 49 do 150 eur až po zlatú kategóriu, kde lístok na sedenie na finále, 23. mája 2015, vyjde na 390 eur.

Vstupenky obdržia zákazníci najskôr v apríli budúceho roka poštou, predtým im budú zaslané len potvrdenia o nákupe. Týmto spôsobom sa má úplne zamedziť čierny trh. Do mája budúceho roka budú mať záujemci viac príležitostí zakúpiť si originálnu vstupenku.

Bližšie informácie o Eurovision Song Contest 2015 na www.songcontest.at.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

ax

K téme

Kaufland opäť motivuje mladých: Spúšťa 2. ročník grantového programu Hravo o ekológii a zdravej výžive Bratislavské módne dni ukázali nové módne trendy, ale aj trendy v domácej epilácii so značkou Braun

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Kultúra

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.