Ocenenie MasterCard Obchodník s potravinami získalo Tesco
BRATISLAVA 30. apríla – Nezávislý prieskum verejnej mienky rozhodol, že cenu MasterCard Obchodník s potravinami roka 2013 získala spoločnosť Tesco Stores SR, a.s..
„Cenu si vážime predovšetkým pre jej zákaznícky rozmer. Práve zákazníci rozhodli o tom, že sme v našej kategórii zvíťazili. Preto aj ocenenie považujeme za veľký záväzok neustále zlepšovať naše služby a ponuku,“ vyhlásil Martin Dlouhý, generálny riaditeľ spoločnosti TESCO STORES SR, a.s., ktorý cenu včera osobne prevzal.
Súťaž MasterCard Obchodník roka si podľa organizátorov kladie za cieľ vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Ceny v ôsmych kategóriách sa udeľujú podľa výsledkov prieskumu verejnej mienky od nezávislej agentúry INCOMA GfK.
Včera večer získalo Tesco i tretie miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii TOP značka v obchode za svoju kampaň Zapatrošení Šmolkovia v Tescu. Ocenenie udeľuje odborná porota a súťaž prebieha pod záštitou Zväzu obchodu a cestovného ruchu.
„Každé ocenenie nás uisťuje, že svojou prítomnosť na Slovensku prispievame nielen ku skvalitneniu maloobchodu, či zvyšovaniu zamestnanosti, ale i k zákazníckej spokojnosti,“ pokračuje Martin
V minulom roku za svoje kroky bližšie k zákazníkom a celkové pôsobenie na trhu spoločnosť obdŕžala cenu Via Bona – Prozákaznícka firma roka 2012. Porota ocenila projekt Tesco Potraviny domov. Rovnako Tesco získalo i druhé miesto v súťaži Múza Merkúra v kategórii Top značka v obchode vďaka novému radu potravín Vitakids, vyvinutému špeciálne pre deti.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx