Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
28. apríla 2016 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Obchodník roka 2015: Lidl opäť s dvoma prvenstvami

Držiteľom Ceny Verejnosti sa v rámci prestížnej súťaže MasterCard Obchodník roka už po tretíkrát v rade stal Lidl. Obchodný reťazec zároveň obhájil aj prvenstvo v kategórií Obchodník s potravinami.

BRATISLAVA 28. apríla – Lidl už po tretíkrát za sebou získal Cenu Verejnosti v prestížnej súťaži MasterCard Obchodník roka, reťazec zároveň zopakoval svoje víťazstvo aj v kategórií Obchodník s potravinami. Do hlasovania sa prostredníctvom internetu a SMS zapojilo celkovo 87 758 ľudí. Lidl získal 46 096 hlasov a suverénne potvrdil svoju pozíciu zákazníkmi najobľúbenejšieho obchodníka. Na druhom mieste sa v tejto kategórii s výrazným odstupom umiestnila dm drogerie markt (31 555), tretí bol Martinus (29 194).

„Dôvera zákazníkov je pre nás najcennejšia, v našom odvetví totiž práve toto rozhoduje o úspechu alebo neúspechu obchodníka. Naše umiestnenie je výsledkom dlhodobo budovaného, intenzívneho a obojstranného vzťahu. Zisk Ceny Verejnosti po tretíkrát v rade je zároveň potvrdením toho, že zákazník si uvedomil, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality, predovšetkým vďaka privátnym značkám. Spolu s našou snahou ponúkať každý týždeň niečo nové a neustále vylepšovať naše služby ide o základ pre budovanie silného vzťahu so zákazníkmi,“ povedal pri preberaní ceny Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl za oblasť nákupu.

O víťazoch jednotlivých sortimentných kategórií rozhodol rozsiahly reprezentatívny výskum spoločnosti GfK Czech na vzorke 1000 respondentov zo Slovenska. „Už tretí rok oceňujeme obchodníkov na slovenskom trhu a posudzujeme kvalitu ich ponuky, šírku sortimentu alebo dobré vzťahy so zákazníkmi. A práve spotrebitelia rozhodujú o víťazstve predajcov v jednotlivých kategóriách maloobchodu, čo odzrkadľuje ich vlastné skúsenosti,“ povedal Josef Machala, Loyalty Leader Czech and Slovakia, MasterCard. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne, počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).

V kategórií MasterCard Obchodník s potravinami 2015 Lidl zopakoval svoje víťazstvo spred roka, predovšetkým vďaka vysokej dôvere zákazníkov a vysokej kvalite tovaru. Na druhej priečke sa umiestnil Kaufland, tretie bolo Tesco. „Teší ma, že tak ako sme jednotkou v čerstvosti, sme aj jednotkou v odvetví. V tejto kategórií sa nám podarilo obhájiť minuloročné víťazstvo, čo vnímam ako dôkaz toho, že dlhodobá a poctivá práca skutočne prináša ovocie. Ďakujem zákazníkom a predovšetkým každému z našich viac ako 4000 zamestnancov,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Víťazov vyhlásili počas Galavečera XX. konferencie Slovak Retail Summit. Predstavitelia spoločnosti Lidl si prebrali tiež celkovo 5 ocenení v súťaži Múza Merkúra. Prvenstvo získal obchodný reťazec v kategórií „Branding predajne“ za nový sivý koncept. V kategórií „Promo aktivity a eventy“ mu porota pridelila 2. (Nôž šéfkuchára) a 3. miesto (Rozprávky, ktoré potešia všetky deti). Druhým miestom bola ocenená kampaň Jednotka v čerstvosti (kategória TOP značka v obchode) a tretie miesto získal Lidl za mobilnú aplikáciu „veľkostná tabuľka“ (kategória Nové technológie v mieste predaja).

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Lidl otvoril druhú predajňu v Rimavskej Sobote Slovensku uteká vlak pri kryptomenách. Príliš vysokým zdanením odstrašuje investorov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.