Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
30. augusta 2016 PR správyPotraviny od PRservis.skSITA Diskusia()

NESCAFÉ® Dolce Gusto® a spevák will.i.am oznamujú spoluprácu

NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane „Creativity Reinvents The Classics“, v ktorej vystupuje will.i.am, slávny hudobník a držiteľ GRAMMY.

Nová kampaň oslavuje schopnosť tvorivého ducha vytvárať vskutku jedinečné hodnoty prostredníctvom paralely medzi kreativitou tvorby hudby a prípravou kávy.

„Srdcom“ kampane je energický a dynamický spot, v ktorom vystupuje svetová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Réžie sa ujali dve slávne mená z filmovej brandže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.

V spote will.i.am aranžuje svoju vlastnú verziu kultového hitu (Sittin‘ On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záber sa strieda s pohľadom na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorý transformuje obyčajnú šálku kávy na jedinečný kávový pôžitok.

Ako hovorí aj sám will.i.am: „Nie je nič kreatívnejšie, než zdokonaľovať klasiku.“

Okrem krátkeho reklamného videa ponúka kampaň ľuďom možnosť skutočne spoznať samotnú podstatu značky prostredníctvom spoločného rozhovoru s will.i.amom a Olou Perssonom, baristom NESCAFÉ® Dolce Gusto®. V tomto rozhovore obe hviezdy svojho odboru vysvetľujú, ako pretvárajú klasiku, do ktorej vnášajú svoj originálny tvorivý podpis.

Milovníci kávy sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu kvalitu aj štýl prípravy a konzumácie svojho obľúbeného nápoja. Kampaň „Kreativita zdokonaľuje klasiku“ ukazuje, ako NESCAFÉ® Dolce Gusto® vie – vďaka tomu, že sa inšpiruje skutočnou kreativitou – ponúknuť naozajstný zážitok z kávy, ktorý siaha ďaleko za hranice toho, čo človek očakáva.

Kampaň „Kreativita zdokonaľuje klasiku“ celosvetovo zaháji will.i.am 30. augusta, keď na 48 hodín „ovládne“ facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Počas tejto doby bude will.i.am fanúšikom dobrej kávy dávať šancu nahliadnuť do zákulisia natáčania a fotografovania celej kampane formou exkluzívneho materiálu – jedná sa v podstate o upútavku na skorú premiéru reklamného spotu, ktorá prebehne na globálnej facebookovej stránke a sociálnych sieťach NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. septembra 2016 o 10. hodine, a vzápätí 2. septembra 2016 i v televízii.

Od 2. septembra môžu fanúšikovia vidieť reklamnú kampaň aj online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.

Viac informácií o novej kampani nájdete pod týmto odkazom: https://www.dolce-gusto.sk/

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

tk

K téme

Zmenou obalov výrobkov sa v miestnych závodoch Nestlé ušetrí až 20 ton plastov ročne Nestlé podporilo hrdinov v prvej línii, nezabudlo ani na seniorov

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Potraviny

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.