NESCAFÉ® Dolce Gusto® a spevák will.i.am oznamujú spoluprácu
NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenčný prémiový systém na prípravu kávy, dnes oznámil spustenie svojej novej globálnej kampane „Creativity Reinvents The Classics“, v ktorej vystupuje will.i.am, slávny hudobník a držiteľ GRAMMY.
Nová kampaň oslavuje schopnosť tvorivého ducha vytvárať vskutku jedinečné hodnoty prostredníctvom paralely medzi kreativitou tvorby hudby a prípravou kávy.
„Srdcom“ kampane je energický a dynamický spot, v ktorom vystupuje svetová superstar will.i.am a značka NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Réžie sa ujali dve slávne mená z filmovej brandže: Diego Contreras a Salomon Ligthelm.
V spote will.i.am aranžuje svoju vlastnú verziu kultového hitu (Sittin‘ On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záber sa strieda s pohľadom na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorý transformuje obyčajnú šálku kávy na jedinečný kávový pôžitok.
Ako hovorí aj sám will.i.am: „Nie je nič kreatívnejšie, než zdokonaľovať klasiku.“
Okrem krátkeho reklamného videa ponúka kampaň ľuďom možnosť skutočne spoznať samotnú podstatu značky prostredníctvom spoločného rozhovoru s will.i.amom a Olou Perssonom, baristom NESCAFÉ® Dolce Gusto®. V tomto rozhovore obe hviezdy svojho odboru vysvetľujú, ako pretvárajú klasiku, do ktorej vnášajú svoj originálny tvorivý podpis.
Milovníci kávy sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu kvalitu aj štýl prípravy a konzumácie svojho obľúbeného nápoja. Kampaň „Kreativita zdokonaľuje klasiku“ ukazuje, ako NESCAFÉ® Dolce Gusto® vie – vďaka tomu, že sa inšpiruje skutočnou kreativitou – ponúknuť naozajstný zážitok z kávy, ktorý siaha ďaleko za hranice toho, čo človek očakáva.
Kampaň „Kreativita zdokonaľuje klasiku“ celosvetovo zaháji will.i.am 30. augusta, keď na 48 hodín „ovládne“ facebookovú stránku NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Počas tejto doby bude will.i.am fanúšikom dobrej kávy dávať šancu nahliadnuť do zákulisia natáčania a fotografovania celej kampane formou exkluzívneho materiálu – jedná sa v podstate o upútavku na skorú premiéru reklamného spotu, ktorá prebehne na globálnej facebookovej stránke a sociálnych sieťach NESCAFÉ® Dolce Gusto® 1. septembra 2016 o 10. hodine, a vzápätí 2. septembra 2016 i v televízii.
Od 2. septembra môžu fanúšikovia vidieť reklamnú kampaň aj online na https://www.facebook.com/dolcegustoczsk.
Viac informácií o novej kampani nájdete pod týmto odkazom: https://www.dolce-gusto.sk/
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
tk