Naši sa na obrazovky TV JOJ vrátili ako líder
BRATISLAVA 7. septembra – Televízia JOJ zaznamenala v stredu 6. 9. ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 8,5 % rating a 21,1 % share v CS 12+. TOP programom dňa s najväčším počtom divákov v oboch cieľovkách bolo Najlepšie počasie s 12,2 % sledovanosťou a 28,0 % podielom na trhu. Najsledovanejšia spravodajská relácia na Slovensku – Noviny TV JOJ – včera dosiahli 11,7 % rating a 29,5 % share, Šport si vyslúžil 10,0 % sledovanosť a 23,3 % podiel (CS 12+).
Z programovej ponuky prvej septembrovej stredy, v ktorej televízie odpremiérovali ďalšie svoje jesenné formáty, diváci v CS 12-54 uprednostnili štart tretej série seriálu Naši, ktorej prvá epizóda si na JOJke vyslúžila 7,8 % sledovanosť a 21,8 % podiel na trhu. Druhá epizóda zaznamenala 7,0 % rating a 20,8 % share. Najpočetnejšou cieľovou skupinou obľúbeného komediálneho seriálu boli včera ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré pri prvom dieli dosiahli až 12,0 % rating. Najvyšší podiel na trhu, až 36,2 % share, zaznamenali mladí muži v CS 15-24. Lídrom trhu v čase svojho vysielania boli Naši so svojimi výkonmi aj v ďalších cieľovkách, napríklad pri divákoch v CS 45-54 (ženy 10,3 % Rtg a 18,7 % Shr).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group