Najviac divákov sleduje v prime time program TV JOJ
BRATISLAVA 29. marca – JOJ Group dosiahla v utorok 28. marca 12,6 % sledovanosť a 30,9 % podiel v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, pričom lídrom trhu bola aj pre mladších divákov. TV JOJ zaznamenala včera 10,2 % rating a 25,0 % share v prime time (CS 12+). TOP programom pondelka (27. marca) boli Noviny TV JOJ s 12,6 % ratingom a 29,7 % podielom na trhu v CS 12+. V utorok si najvyššiu sledovanosť vyslúžilo Najlepšie počasie s 12,7 % ratingom a 28,2 % share v rámci univerzálneho publika.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou s najväčším počtom divákov starších ako 12 rokov bola v pondelok tradične zábavná show Inkognito, ktorá dosiahla 10,4 % rating a 22,9 % podiel na trhu. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli tentokrát ženy vo veku 45 až 54 rokov s vynikajúcou 13,8 % sledovanosťou.
Včerajšia show Nikto nie je dokonalý bola takisto lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď v CS 12+ zaznamenala 10,8 % sledovanosť a 25,3 % share. Najviac divákov obľúbenej relácie s moderátorskou dvojicou Marcelom Forgáčom a Milanom Juniorom Zimnýkovalom a ich hosťami patrilo cieľovej skupine žien v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli skvelú 12,4 % sledovanosť.
Dnes večer sa na obrazovky slovenských divákov vráti kultový seriál Panelák, prvé dve epizódy novej premiérovej série štartujú o 20:35 hod. na JOJke. Nenechajte si to ujsť, Panelák je totiž miestom, kde to stále žije!
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group