Najsledovanejšie programy týždňa opäť na JOJke
BRATISLAVA 6. novembra – Aj v prvom novembrovom týždni potvrdila JOJ Group svoju stabilnú pozíciu trhového lídra v prime time, v komerčnej aj univerzálnej cieľovke, pričom v CS 12+ zaznamenala priemerný výkon 28,8 % a 13,3 % sledovanosť. Najvyšší rating si skupina vyslúžila vo štvrtok 2. novembra, a to až 14,7 % v CS 12+.
Najsledovanejším programom týždňa boli tradične Noviny TV JOJ, ktoré si v prvý novembrový deň pozrelo takmer 700-tisíc divákov starších ako 12 rokov, hlavná spravodajská relácia tak dosiahla až 14,9 % sledovanosť a 29,7 % share. Najlepšie počasie si v ten deň vyslúžilo 14,1 % rating a 27,0 % podiel na trhu v CS 12+.
Z nespravodajských relácií boli opäť najúspešnejšie programy televízie JOJ. Štvrtkové Inkognito predbehlo v rámci univerzálneho publika aj nedeľné finále konkurenčnej tanečnej show, keď zaznamenalo vyššiu, až 12,5 % sledovanosť a 26,2 % share. V obchodnej cieľovej skupine bola najsledovanejšia kinopremiéra filmu Päťdesiat odtieňov sivej, ktorá v nedeľu dosiahla 10,1 % rating a 29,6 % share. Najpočetnejšou diváckou skupinou boli ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli až 15,7 % sledovanosť, najvyšší výkon zaznamenal film pri mladších diváčkach v CS 25-34 so 40,1 % share.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk