Najlepšia desiatka na Slovensku je Zlatý Bažant 10%
BRATISLAVA 24. júna – Na deviatom ročníku degustačnej súťaže Slovenská pivná korunka získal Zlatý Bažant viacero prestížnych umiestnení, vrátane najcennejšej zlatej. V najpredávanejšej kategórii svetlých pív s obsahom extraktu v pôvodnej mladine do 10% sa umiestnil na 1. mieste, a tak ako najlepšia slovenská „desiatka“ získal so Zlatým Bažantom 10% ocenenie Zlatá pivná korunka. V kategórii tmavých a polotmavých pív zabodoval Zlatý Bažant Tmavý a získal pre značku Striebornú pivnú korunku. Medzi nealkoholickými pivami dodávanými na slovenský trh obsadil Zlatý Bažant Nealko tretiu priečku, a v kategórii miešaných nealkoholických radlerov a ochutených nealkoholických pív sa na druhom mieste umiestnil Zlatý Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta 0.0%. V rámci prehliadky rekordných 130-tich pív z 25 pivovarov na tohtoročnej súťaži Slovenská pivná korunka sa tak Zlatý Bažant stal jednoznačne najúspešnejšou slovenskou značkou piva.
Kvalitu piva Zlatý Bažant ocenilo v anonymnom hodnotení v tomto roku 28 odborníkov degustačnej komisie súťaže Slovenská pivná korunka. Počas dvoch dní degustovali spolu až 130 rôznych pív, a medzi pivami z veľkých a malých samostatných pivovarov hodnotili v štyroch súťažných a v dvoch nesúťažných kategóriách. Zlatý Bažant sa so štyrmi umiestneniami na najvyšších priečkach stal najúspešnejšou značkou piva deviateho ročníka Slovenskej pivnej korunky. V najpredávanejšej kategórii piva na Slovensku sa najlepšou desiatkou stal Zlatý Bažant 10 %, ktorý degustátorov aj konzumentov zaujme čistou, jemnou arómou po chmeli a slade a intenzívnejšou horkosťou. Popri dvanástke je pýchou majstrov pivovarníkov v Hurbanove, kde sa pivo Zlatý Bažant varí už od roku
„Sme nesmierne hrdí na úspechy, ktoré Zlatý Bažant zožal na tohtoročnej súťaži Slovenská pivná korunka. Zlatý Bažant má za sebou bohatú históriu, množstvo inovácií a úspechov, medzi ktoré sa odteraz hrdo radí aj ocenenie ako najlepšej slovenskej „desiatky“ spolu s ďalšími prestížnymi umiestneniami“, hovorí David Zappe, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko a dodáva: „Zlatý Bažant bol prvým pivom v bývalom Československu baleným do plechoviek, priniesol na slovenský trh nealkoholické pivo, otvoril u nás kategóriu radlerov, a vo svojich inováciách pokračuje aj naďalej. Varíme ho u nás z tých najkvalitnejších surovín, zo sladu vyrobeného zo slovenského jačmeňa vo vlastnej sladovni, z kvalitnej vody čerpanej z artézskych studní z hĺbky viac ako 100 metrov, no predovšetkým s úctou a rešpektom k pivovarníckemu remeslu už takmer 45 rokov. Som rád, že tieto prednosti ocenili aj odborníci na súťaži Slovenská pivná korunka.“
Nositeľ Zlatej pivnej korunky, Zlatý Bažant 10% svoj úspech oslávi počas leta aj so svojimi konzumentmi. Ako poďakovanie za ich priazeň si budú môcť dopriať najlepšiu slovenskú desiatku za rovnakú cenu vo väčšom objeme – počas hlavnej sezóny bude Zlatý Bažant 10% namiesto tradičného pollitra dostupný v plechovkách s obsahom 550ml.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax