Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
31. marca 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Na meno nového prezidenta SR čakalo najviac divákov s Markízou

BRATISLAVA 31. marca – Televízia Markíza má za sebou víkend plný úspechov. V sobotu 29. marca 2014 v jej spoločnosti absolútne najviac divákov čakalo na meno nového prezidenta SR, v nedeľu 30. marca 2014 s atraktívnym kinohitom porazila konkurenčnú spevácku súťaž.
Najsledovanejším programom soboty boli v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny (rating 12,3 % / share 42,6 % v 12-54), ktoré si pozrelo 767-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,0 % / share 33,5 % v 12-54).
Úderom 22. hodiny sa na Markíze začalo volebné štúdio, ktoré monitorovalo priebežné výsledky druhého kola prezidentských volieb. Moderátori Zlatica Puškárová a Michal Kovačič v štúdiu diskutovali s hosťami – politickým komentátorom Mariánom Leškom a rektorom Akadémie médií Eduardom Chmelárom, vyslaní reportéri naživo sprostredkúvali atmosféru z volebných centrál oboch kandidátov – Roberta Fica a Andreja Kisku.
Viac než dvojhodinová mimoriadna relácia dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 8,7 % a trhový podiel 33,0 %, pričom v čase vysielania bola výraznou jednotkou na trhu. Sledovalo ju 446-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Podvečer sa vynikajúco darilo šoubiznisovej relácii Smotánka, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla vysoko nadpriemerný rating 7,8 % a trhový podiel 34,0 %, ktorý bol najvyšší od decembra 2011.
Aj v nedeľu obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti Televízne noviny (rating 11,8 % / share 37,7 % v 12-54) a Športové noviny (rating 11,7 % / share 32,7 % v 12-54).
Najsledovanejším nespravodajským programom sa stal akčný film Parker (rating 10,8 % / share 29,6 % v 12-54) v hlavných úlohách s Jasonom Stathamom a Jennifer Lopez. S viac než pol miliónom divákov aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ porazil spevácku súťaž konkurencie. Parker oslovil najmä mužov 12-54 s trhovým podielom 34,8 %.
V piatok 28. marca 2014 sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,1 % / share 31,9 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 755-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na obrazovkách televízie Doma úspešne odštartoval nový mysteriózny seriál Kráska a zviera (rating 1,8 % / share 9,6 % v 12-54). Medzi mladými ženami 25-34 sa podiel vyšplhal až na hodnotu 19,5 %.

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Partie trvali aj pol dňa, dnes záleží na sekundách: Keď ide o šach, Fischer akoby bol všade MetLife už po desiaty raz získala ocenenie Superbrands na Slovensku

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.