MDV: Súťaž na marketingovú prezentáciu Slovenska
BRATISLAVA 8. februára –
Súťaž na marketingovú prezentáciu Slovenska v zahraničí vypíše ministerstvo nanovo
Ministerstvo dopravy a výstavby sa rozhodlo zopakovať súťaž na marketingovú prezentáciu Slovenska v zahraničí. Napriek tomu, že súťaž, ktorú vypísala ešte Slovenská agentúra pre cestovný ruch, bola zverejnená v domácom aj európskom vestníku, zapojila sa do nej iba jedna firma. Ministerstvo sa preto v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní rozhodlo súťaž zrušiť a vypíše ju znova.
„Mojim cieľom je, aby sa do súťaží v rezorte dopravy zapájalo čo najviac firiem, a preto som sa rozhodol súťaž zopakovať. Chceme, aby o Slovensku bolo aj naďalej v zahraničí počuť, a aby sme boli pre turistov atraktívnou destináciou,“ uviedol Arpád Érsek, minister dopravy a výstavby.
Slovensku sa v oblasti cestovného ruchu darí. Doterajšie štatistiky za prvých 9 mesiacov roka 2016 ukazujú, že Slovensko má z pohľadu vývoja cestovného ruchu za sebou veľmi úspešný rok. V tomto období navštívilo jednotlivé regióny Slovenska v priemere o takmer 19 percent turistov viac (v porovnaní s rokom 2015). Pozitívnou správou je aj fakt, že vo väčšej miere k nám prichádzali zahraniční návštevníci, ktorí chceli našu krajinu viac spoznávať. Počet prenocovaní na Slovensku stúpol oproti vlaňajšku o približne 17 percent.
Karolína Ducká
hovorkyňa Ministerstva dopravy a výstavby SR