MARKÍZA: Vo štvrtok najsledovanejšie Búrlivé víno a spravodajstvo
BRATISLAVA 4. apríl – Najsledovanejší pôvodný seriál aj večerný spravodajský blok patril vo štvrtok 3. apríla 2014 televízii Markíza.
Rodinný seriál Búrlivé víno sa stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,0 % a trhový podiel 33,1 %, vychutnalo si ho 795-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi spravodajskými programami vo štvrtok dominovali Športové noviny (rating 10,5 % / share 34,2 % v 12-54), tesne nasledované hlavnou spravodajskou reláciou Televízne noviny (rating 10,2 % / share 40,5 % v 12-54). Štvrtá priečka v rebríčku sledovanosti patrila relácii Počasie (rating 9,0 % / share 27,4 % v 12-54).
Podvečer bol výraznou jednotkou na trhu rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 5,9 % / share 30,3 % v 12-54), podmanil si najmä mladé ženy 25-34, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 45,9 %.
Svoj prvý týždeň na obrazovkách televízie Doma uzavrel doposiaľ najlepším výkonom nový romantický seriál Fatmagül. Druhý diel z pravidelnej dvojporcie dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rekordný rating 2,4 % aj trhový podiel 11,3 % a stal sa najsledovanejším programom z ponuky menších staníc. Aj v širšej cieľovej skupine 12+ zaznamenal doposiaľ najvyšší trhový podiel 16,0 %.
Výborne sa darilo aj televízii Dajto s akčnými filmami Cudzinec (rating 2,1 % / share 6,0 % v 12-54) a Odsúdení (rating 1,5 % / share 9,2 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 39,3 %).
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
fi;mt