Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. septembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Televízne noviny si v pondelok pozrelo vyše 45 % divákov

BRATISLAVA 17. septembra – Televízne noviny majú za sebou ďalší mimoriadne úspešný deň. V pondelok 16. septembra 2013 sa hlavná spravodajská relácia televízie Markíza stala najsledovanejším programom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny rating 11,8 % a výrazne nadpriemerný trhový podiel 45,5 %, ktorý je najvyšší od 26. marca 2013. Kvalitná práca tímu spravodajstva trhového lídra pritiahla k obrazovkám 767-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Konkurenčné spravodajstvo zaostalo o vyše 300-tisíc divákov.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 11,2 % a štvrtý najvyšší trhový podiel od začiatku roka – 35,8 %.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v pondelok stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,1 % / share 30,5 % v 12-54). Obľúbenú vinársku ságu si nenechalo ujsť 743-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Jednoznačným trhovým lídrom v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 7,6 % / share 28,2 % v 12-54).
Podvečerným obrazovkám už niekoľko týždňov kraľuje rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,2 % / share 37,5 % v 12-54). Pondelková časť dosiahla štvrtú najvyššiu sledovanosť od štartu seriálu 26. augusta 2013.
V rámci ponuky menších staníc kraľovala televízia Doma s tureckým romantickým seriálom Sila (rating 3,0 % / share 10,3 % v 12-54). Pozrelo si ho 285-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, pri trhovom podiele až 17,2 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) dosiahla v pondelok v cieľovej skupine 12-54 tretí najvyšší celodenný trhový podiel od začiatku roka – 42,0 %. Výrazným trhovým lídrom bola aj v prime-time s podielom 41,8 %.

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.